مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نقشه دشمنان را خنثی کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک حرکت بزرگ و غرور آفرینی بود اظهار کرد: ملت ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره پای انقلاب خود ایستاده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه مردم در روز انتخابات با تشکیل صف‌های طولانی همبستگی خود را به رخ جهانیان کشیدند تصریح کرد: این حرکت ملت ایران باعث اقتدار و تثبیت روز افزون نظام می‌شود.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به اینکه مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب پای کار آمدند و حالا نوبت مسئولان است که در کشور تحولاتی ایجاد کنند تا مردم عملا رضایت خود را اعلام کنند ادامه داد: باید اقدامات مسئولان به گونه‌ای باشد که مردم آن را در سر سفره‌های خود احساس کنند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هر زمانی طرف‌دار حق دشمن دارد گفت: معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمان در صدد  ضربه زدن به اسلام و کشورمان هستند.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه خداوند و حضرت ولی‌عصر(عج) پشتیبان این نظام و انقلاب است و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی با این حرکت‌ها به جایی نخواهند رسید ادامه داد: خداوند را شاکریم هر روز که می‌گذرد بر عزت و اقتدار کشورمان در دنیا افزوده می‌شود.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره با حرکت‌های خود و پشتیبانی از نظام و انقلاب دشمنان را سرخورده و ناامید می‌کنند خاطر نشان کرد: ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد دشمنان انقلاب جولان دهند و به اهدافشان برسند.

,

انتهای پیام/

]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه این حرکت ملت ایران در روز انتخابات باعث اقتدار و تثبیت روز افزون نظام می‌شود گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نقشه دشمنان را خنثی کردند.