رادیو محرم از امروز آغاز به کار می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسعود کاویانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران که به صورت آنلاین برگزار شد با اشاره به محدود و محصور نبودن نام امام حسین و فرهنگ عاشورا، گفت: آن قدر نام امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا بزرگ است که پس از سال‌ها کسی نتوانسته به لحاظ عمق و گستره پی به ابعاد مختلف آن ببرد. می‌شود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مدیر رادیو محرم ادامه داد: محرم و فرهنگ عاشورا جز مبانی و ابزار قدرت شیعه است که به همین دلیل دشمن در تلاش است این موتور محرک شیعه را متوقف کند
,
 
,
کاویانی ادامه داد: رادیو محرم از ساعت ۱۸ امروز به‌صورت ۲۴ ساعته با پیام آیت‌الله جوادی آملی آغاز به کار می‌کند
,
 
,
وی افزود: رادیو محرم از طریق گیرنده‌های رادیویی و تلویزیونی و اپلیکیشن ایران صدا قابل دریافت است و هر شب یک ساعت برنامه برای پوشش مداحی‌های مراکز مختلف استان‌ها با هدف آشنایی مخاطبان با عزاداری مناطق مختلف کشور و توجه بیشتر به شعور و معرفت افزایی دارد.
,
 
,
کاویانی با اشاره به اینکه فضای مجازی امروزه از هر محیطی حقیقی‌تر است، تصریح کرد: لازم است نهادها و محیط‌های ارزشی در فضای مجازی حضور داشته باشند تا در سطح ملی و بین‌المللی شاخص سازی و ایجاد وحدت صورت گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیر رادیو محرم با اشاره به آغاز کار رادیو محرم گفت: رادیو محرم از ساعت ۱۸ امروز به‌صورت ۲۴ ساعته با پیام آیت‌الله جوادی آملی آغاز به کار می‌کند.