۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در گلستان کشف شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدسعید فاضل‌دادگر عصر سه شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی خدمات سفر گلستان در گنبدکاووس به خبرنگاران اظهارداشت: بخش زیادی از مواد مخدر کشف شده در قالب یک محموله و در پاسگاه ایست و بازرسی تیل آباد از توابع شهرستان آزادشهر این استان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی انتظامی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین افزود: در این طرح انتظامی گلستان ۱۳ ایستگاه نوروزی در سطح استان برپا کرده است.
,
 
,
سردار فاضل دادگر اضافه کرد: در سه روز گذشته و به منظور کاهش آمار سرقت‌ها در گلستان ۳۷۰ نفر از معتادان متجاهر شناسایی و دستگیر شدند که این امر سبب کاهش دو درصدی سرقت‌های خُرد در استان شده است؛ همچنین تمامی مجرمین سابقه دار نیز تحت کنترل پلیس هستند.
,
 
,
فرمانده انتظامی گلستان همچنین از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در گنبدکاووس خبر داد و گفت: این سرقت که شب گذشته رخ داد با حضور به موقع پلیس سارق دستگیر و سلاح وی نیز کشف و ضبط شد.
,
 
,
وی افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اخلاقی، پلیس در تفرجگاه‌های گلستان حضوری فعال دارد و علاوه بر تذکرات لسانی با متخلفان احتمالی نیز برخورد می‌کند.
,
 
,
استان گلستان  ۱۰۹ میلیون نفر جمعیت دارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: ایرنا
,
]
فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر طی چهار روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: کشف این مقدار مواد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۵ درصد افزایش داشته است.