از ابقای شهباززاده در استقلال تا مصدومیت مدافع آبی‌ها مقابل آمریکا!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قایدی پس از برتری ۴ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال همین است و باید همه بازی‌ها این‌گونه بازی کند. خوب نیست این مدلی صحبت کنم، ولی باید بازی‌ها را پرگل ببریم، چون بازیکنان و پتانسیل آن را داریم.

وی در مورد اینکه تلاش زیادی کرد به گل برسد ولی این اتفاق نیفتاد، تصریح کرد: بله، سعی می‌کنم در بازی‌های بعدی جبران کنم.

وینگر تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید از تصمیم ریکاردو ساپینتو برای تعویضش ناراحت بود، گفت: نه، ما با هم خوش و بش کردیم. قبل از آن با مربی صحبت کرده بودم و ناراحتی در کار نبود.

قایدی در پاسخ به این سؤال که چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار است، گفت: شک نکنید هنوز به قهرمانی فکر می‌کنیم. ۱۳ بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و می‌توان جبران کرد.

وی درباره جدایی سیاوش یزدانی از استقلال خاطر نشان کرد: بازیکنان ناراحت شدند. او برای استقلال زحمت کشیده بود. امیدوارم همه چیز درست شود.

وینگر تیم فوتبال استقلال راجع به بازگشت تماشاگران و تأثیر حضور آنها در پیروزی مقابل ملوان گفت: تأثیر زیادی داشتند. امیدوارم در بازی‌های بعدی تعدادشان زیادتر شود و بتوانیم بازی‌هایی انجام دهیم که لذت ببرند.

مهری: اصلا مشکلی با انتقادات ندارم

سعید مهری پس از پیروزی استقلال مقابل ملوان درباره دو پاس گلش در این بازی گفت: پاس گل روی تلاش همه بچه‌هاست. وقتی پاس یک بازیکن به بار می‌نشیند یعنی همه بازیکنان خوب کار کرده‌اند. خدا را شکر؛ به هواداران‌مان بدهکار بودیم و چند بازی خوب بازی نکردیم، البته در بازی با سپاهان خوب بودیم و لایق باخت نبودیم. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

وی در مورد حضور تماشاگران در این بازی گفت: حضور هواداران همیشه می‌تواند باعث دلگرمی ما باشد. هرچند امروز مثل قبل‌ها زیاد نبود، ولی امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و هواداران حمایت کنند تا اختلاف امتیاز را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره جدایی سیاوش یزدانی نیز تصریح کرد: بعد از آن داستان با یزدانی صحبت نکردم. ان‌شاءالله اگر مشکلی بوده است، حل می‌شود و اگر قصد جدایی دارد موفق باشد، چون واقعاً فوتبالیست خوبی است.

مهری در واکنش به تمجید ساپینتو از او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: ساپینتو از روزی که آمده به من اعتماد داشته است. من هم سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم تا جواب اعتمادش را بدهم.

شهباززاده: تصمیم گرفتم در استقلال بمانم

سجاد شهباززاده درمورد برتری چهار بر صفر استقلال مقابل ملوان، اظهار داشت:‌ خدا را شکر بازی را بردیم و سه امتیاز مهمی که خیلی به آن نیاز داشتیم گرفتیم. در کل مسابقه هم حاکم بودیم. روز خوبی برای استقلال بود.

وی درمورد اینکه شایعاتی درمورد قرار نگرفتن نامش در لیست مازاد ساپینتو منتشر شد در شرایطی که خودش صحبت کرده و گفته بود می‌خواهم برای استقلال بازی کنم، توضیح داد: موضوع این است که ۳-۲ فصل است همیشه روابط خوبی با رسانه‌ها داشتم و هر خبری باشد، خودم داده‌ام اما برخی مواقع سکوت ما سبب می‌شود برخی اخبار ضد و نقیض و بی‌اعتبار را بیرون بدهند. رسانه‌ها و سایت‌هایی که ادعای معتبر بودن دارند، اخباری می‌دهند که خود من می‌مانم.  

مهاجم استقلال اضافه کرد: هم ابتدای ۳-۲ فصل گذشته و هم این روزهایی که گذشت، خیلی از این اتفاقات افتاد و شرایط برای من خیلی واضح بود. با مربی درباره پیشنهاداتم صحبت کردم و در یک جلسه هم به این نتیجه رسیدم که در استقلال بمانم اما متاسفانه برخی رسانه‌ها که خیلی به کانال‌هایی که به آن‌ها خبر می‌رساند اطمینان دارند، اخبار اشتباه و غلط دریافت می‌کنند. من هم نمی‌توانم مدام تکذیب کرده و درمورد این اخبار صحبت کنم. چنین چیزی نبوده و از هر جای معتبری می‌شد این را فهمید که اتفاق خاصی نیفتاده است.

شهباززاده عنوان کرد: من و مربی خیلی زود این موضوع را حل کردیم اما به حدی وضعیت بی در و پیکر شده است که برخی رسانه‌ها هر چه دل‌شان می‌خواهد می زنند. من هم نمی‌توانم هر روز تکذیب کرده و نظرات خودم را بگویم. این اتفاقات می‌افتد و کاری هم نمی‌توان کرد.

حیدری: امروز ساپینتو من را کنترل کرد

خسرو حیدری، مربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۴ بر صفر تیمش برابر ملوان در جمع خبرنگاران عنوان داشت: به یمن حضور هواداران موفق شدیم با یک نتیجه خوب ملوان را شکست دهیم و به ادامه لیگ بپردازیم. من به داور چهارم توضیح دادم که حضورم لب خط برای انتقال صحبت‌های ساپینتو به داوران است اما با این حال به من کارت داد.

حیدری درباره صحبت‌های فنونی‌زاده (پیشکسوت استقلال) مبنی بر این که او باید کنار زمین فعال‌تر باشد، توضیح داد: شما باید این را از بازیکنان ما بپرسید و من هم تلاشم را در این راستا می‌کنم. من در طول دوران بازی‌ام، کلا ۲ بار کارت زرد گرفتم اما این فصل ۳ کارته شده‌ام. من سعی می‌کنم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان بگذارم.

مربی استقلال درباره خروج یزدانی از لیست تیم و قرار گرفتن در لیست مازاد هم گفت: این وظیفه من نیست، این سوال را از ساپینتو بپرسید.

میرزایی: خیلی دلمان برای تماشاگران تنگ شده بود

رضا میرزایی پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل ملوان درمورد این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر که بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. همچنین خدا را شکر می کنم که امروز هواداران هم به ورزشگاه آمدند و با این نتیجه دلشان شاد شد. امیدوارم رفته رفته بیشتر دلشان شاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که ۱۰۰متر را در چند ثانیه طی می کند، تصریح کرد: هنوز زمان نگرفته ام، اما دوستان به من لطف دارند. تیم استقلال بزرگ است و هر بازی که فرصت به ما می رسد باید خوب کار کنیم. هم در بازی امروز و هم در بازی های گذشته کمی بدشانس بودم، اما خدا را شکر که امروز یک پاس گل دادم. چند خطای پنالتی روی من را نگرفته اند و با این حال امیدوارم در بازی های بعدی بتوانم گلزنی هم بکنم تا دل هواداران شاد شود.

هافبک تیم فوتبال استقلال درخصوص شایعه جدایی اش از این تیم، تصریح کرد: حاشیه ها را رها کنید. امروز به این خوبی بازی کردیم و من هم پاس گل دادم!

جلالی: در بازی آمریکا مصدوم شدم

ابوالفضل جلالی، مدافع تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۴ بر صفر تیمش برابر ملوان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به این پیروزی نیاز داشتیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم در دیدار بعدی نیز پیروز شویم.

وی درباره بازگشتش به میادین عنوان داشت: من از دکترها و فیزیوتراپ تیم تشکر می‌کنم که در مدت این یک ماه به من خیلی کمک کردند و الآن در شرایط ایده‌آل هستم.

جلالی درباره شایعه جدایی‌اش از آبی‌ها گفت: من اصلا از چنین چیزهایی خبر ندارم و الآن در شرایط ایده‌آل هستم و با صلاحدید کادر فنی، چه یک دقیقه، چه ۹۰ دقیقه حاضرم برای تیم بازی کنم.

محبی: به قهرمانی امیدواریم

 محمد محبی پس از پیروزی پُرگل تیمش مقابل ملوان اظهار داشت: خدا را شکر با تفاضل گل خوب بردیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

وی درباره حضور تماشاگران گفت: حتماً حضور آنها مؤثر بوده است.

بازیکن تیم استقلال در مورد مصدومیتش توضیح داد: گرفتگی است و ان‌شاءالله اگر خدا کمک کند به بازی بعد می‌رسم.

«آیا همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار هستید؟»، محبی در پاسخ به این سؤال خاطر نشان کرد: بله! ۱۳ بازی دیگر مانده است و خیلی اتفاقات می‌افتد.

چشمی: بازی‌های زیادی مانده و جدول تغییر می‌کند

 روزبه چشمی پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل ملوان بندر انزلی درباره حضور تماشاگران در این بازی اظهار داشت: واقعاً دلتنگ هواداران بودیم؛ دست‌شان درد نکند. به آنها تبریک می‌گویم. برای هواداران خوشحالم، ولی ما کار زیاد داریم و به هواداران هنوز بدهکاریم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد یا خیر، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. باید اینطور باشد. اصلاً توقع هواداران همین است. بازی‌های زیادی مانده است و مطمئن باشید جدول تغییر خواهد کرد.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی پرگل مقابل ملوان بندرانزلی به اظهارنظر پرداختند.