برگزاری مراسم تجلیل از تیم ملی آلیش زنان/ دبیر: همه شما درجه یک هستید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی آلیش زنان قهرمان رقابت های آسیایی قرقیزستان، صبح امروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شیدا شهریان نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی با تبریک به اعضای تیم ملی آلیش زنان گفت: می دانم که کار سختی را پیش رو داشتید، اما سخت جنگیدید و توانستید هم در رشته کلاسیک و هم در رشته آزاد بار دیگر بعنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کنید.

وی تصریح کرد: افتخارات کشتی آلیش زنان بی نظیر بوده به طوری که در چند سال گذشته تیم های ما همیشه قهرمان جهان و آسیا بوده اند و در تمامی اوزان صاحب مدال های رنگارنگ شده اند و نگاه ما به آلیش بانوان ویژه است.

شهریان خاطرنشان کرد: از فدراسیون کشتی به دلیل حمایت از تیم زنان تقدیر و تشکر می کنم و این حمایت ها هم از نظر مادی، هم از نظر معنوی و هم از نظر رسانه ای بوده، تا افتخارات زنان کشتی گیر بیشتر به چشم آید.

در ادامه هدی نقیبی سرمربی تیم ملی آلیش زنان تصریح کرد: قطعا این موفقیت ها مرهون توجه ویژه فدراسیون کشتی بوده و ما نیز تمام تلاش خود را کردیم تا پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را در میادین آسیایی و جهانی به اهتزاز دربیاوریم.

وی افزود: اگر این حمایت ها فراتر از حمایت های فدراسیون کشتی برود، قطعا زنان ایرانی می توانند نتایج درخشان تری را به ثبت برسانند.

علیرضا دبیر در این مراسم گفت: به شما خدا قوت می گویم. مهمتر از قهرمانی شما برای ما رفتار و کردار شما در مسابقات بود. شما نشان دادید که زنان ایرانی می توانند در عین اینکه مادران و همسران خوبی باشند، ورزشکاران و قهرمانان پرافتخاری نیز برای کشور باشند.

دبیر تصریح کرد: به واقع همه شما درجه یک هستید و هرچه که یک زن و خانم ایرانی باید داشته باشد، شما دارید و باعث سربلندی ما شده اید. حمایت ویژه ای را از شما خواهیم داشت چراکه مهرماه رقابت های قهرمانی جهان را پیش رو دارید.

وی افزود: سرمربی تیم ملی برنامه های تمرینی را به تمامی کشتی گیران بدهد تا خارج از اردو نیز نسبت به حفظ آمادگی جسمانی خود اقدام کنند تا در اردوها دچار ضرب خوردگی و مصدومیت نشوند. سعی می کنیم که هر چند وقت یک بار برای شما اردو برگزار کنیم تا کشتی گیران در کنار هم باشند.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: وظیفه دارم که بحث اشتغال، دانشگاه و جوایز شما را از وزارت ورزش و جوانان پیگیری کنم، ضمن اینکه با نظر مساعد وزیر ورزش انشاءاله مراسم تجلیلی نیز برای شما تدارک خواهیم داد.

صبح امروز و در محل فدراسیون کشتی، مراسم تجلیل از تیم ملی آلیش زنان برگزار شد.