تمرین آینده سازان هاکی روی یخ ایران زیر نظر مربیان روس

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردوی تخصصی استیک هندلینگ هاکی روی یخ زیر نظر الکساندر اوبوخوو و ایلیا وینوکورو، مربیان بین المللی آکادمی Hors روسیه به مدت 3 روز در پیست هاکی روی یخ ایرانمال و با هدف ارتقای سطح تکنیکی و تاکتیکی ورزشکاران در رده های سنی مختلف برگزار شد.

در این اردو بیش از 110 ورزشکار در ۴ بخش مردان، زنان، نونهالان پسر و نونهالان دختر زیر نظر مربیان روس به مرور آخرین تکنیک های فردی و تاکتیک های گروهی هاکی روی یخ پرداختند.

الکساندر اوبوخوو مربی روس درباره حضور در ایران و این اردو گفت: پیش از سفر به تهران فکر نمی کردم که این امکانات خوب را داشته باشید و تلاش ایرانی ها مرا متعجب کرده است.  

ایلیا وینوکورو دیگر مربی روس این دوره هم گفت: هاکی بازان ایرانی پیشرفت خیلی خوبی داشتند و برای اینکه بتوانند به موفقیت های بیشتری برسند، باید در مسابقات بیشتری شرکت کنند.

این مربیان به همراه 3 تیم دیگر از روسیه برای حضور در مسابقات پنج جانبه پرشین کاپ به کشورمان سفر کرده بودند که در پایان این مسابقات تیم های هورس مسکو – تیم ملی ایران در قالب تیم رادین تایر و تیم آر وی اس سنت پترزبورگ  به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم های جوانان ایران در قالب تیم آیس باکس و تیم بلک راشا در رده های چهارم و پنجم جای گرفتند.

آینده سازان هاکی روی یخ ایران زیر نظر مربیان روس تمرین کردند.