جاروبرقی خوب و ارزان چی بخریم؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیا شما هم نظافت محیط نشیمن را در هنگام تمیز کاری اولویت قرار می دهید؟ اگر چنین است، قطعاً شما به دنبال انتخاب جاروبرقی هستید که بتواند به بهترین شکل ممکن فرایند جارو کشیدن را برای شما به دنبال داشته باشد. البته بسیاری از افراد در کنار کیفیت، قیمت را نیز در نظر می گیرند و بیشتر خواهان مدلی هستند که در کنار قدرت و کیفیت مکش از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد. در ادامه این مطلب ما شما را با معیارهای انتخاب یک جاروبرقی خوب آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با در نظر گرفتن آنها یک خرید بی نظیر و تکرار نشدنی را برای خود به ارمغان داشته باشید.

قدرت موتور، مهم ترین ویژگی در انتخاب جارو برقی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که معمولاً کاربران در هنگام خرید جاروبرقی آن را در نظر می گیرند قدرت موتور است. چرا که هر چه قدرت موتور جاروبرقی بیشتر باشد مسلماً از توان مکش بالاتری برای تمیز کاری برخوردار خواهد بود. همچنین قدرت بالای موتور در کارایی دستگاه نیز بسیار تأثیر گذار خواهد بود، یعنی به عبارتی از زود داغ شدن دستگاه و یا نقص فنی در آن جلوگیری می کند.
امروزه شرکت های تولید کننده قدرت موتور بین 1500 تا 2500 وات را برای محصولات خود انتخاب می کنند که به واسطه آن شما می توانید بهترین نتیجه را مشاهده کنید، به طوری که هیچ گونه زباله ای در محیط باقی نخواهد ماند.

توان مکش، معیاری برای انتخاب جاروبرقی

قدرت موتور و توان مکش از ارتباط مستقیمی با یکدیگر برخوردار هستند. به زبان ساده تر هر چه قدرت موتور جاروبرقی بالاتر باشد، توان مکش آن برای جمع آوری زباله نیز بهتر خواهد بود. به طور معمول کمپانی های تولید کننده از قابلیت تنظیم قدرت مکش برای بسیاری از مدل جاروبرقی های خود استفاده می کنند تا افراد بتوانند با توجه به سطوح مورد نظر، قدرت مکش لازم را اعمال کنند.

میزان صدای جاروبرقی، از ویژگی های یک جاروبرقی خوب

زمانی که شما یک جاروبرقی را انتخاب می کنید، جدای از توجه کردن به قدرت و توان موتور، میزان نویز و صدای آن را در نیز در نظر می گیرید. بسیاری از کاربران به دلیل داشتن کودک خردسال یا سالخورده در منزل سعی می کنند انتخاب خود را از جاروبرقی های کم صدا انجام دهند. بوش در بین برندهای تولید کننده بهترین عملکرد را در تولید جاروبرقی های بی صدا از خود نشان داده است. اکنون اگر شما هم قصد خرید جاروبرقی کم صدا را دارید ما به شما جاروبرقی بوش را قبل از هر انتخاب دیگری پیشنهاد می دهیم.

داشتن فیلتر بهداشتی، معیاری برای انتخاب یک جاروبرقی

یکی از معظلاتی که کاربران در مدل جاروبرقی های قدیمی اکثراً درگیر آن بودند، پخش شدن گرد و غبار در هنگام جارو کشیدن بود. اما کم کم با پیشرفت تکنولوژی، تعبیه شدن فیلتر بهداشتی داخل جاروبرقی ها از معلق شدن گرد و خاک داخل فضای محیط تا 99.999% جلوگیری کرد. با توجه به این موضوع بدون اغراق می توان گفت فیلتر بهداشتی یکی از اصلی ترین نکاتی است که برای اتخاب یک جاروبرقی باید مَد نظر قرار داد.

طول سیم جاروبرقی، از ویژگی های یک جاروبرقی خوب

سالن بسیاری از منازل از ابعاد بزرگی برخوردار است که گاهی اوقات کوتاه بودن طول سیم جاروبرقی می تواند مشکل ساز باشد. به طوری که کاربر مجبور می شود برای ادامه فرایند سیم را در چند نقطه به پریز متصل کند. طول سیم جاروبرقی هایی که در بازار موجود هستند، به طور معمول 6 تا 12 متر طول دارند که شما می توانید بدون نیاز به درآوردن سیم منزل خود را جارو کرده و تمیز کنید. در نظر گرفتن طول سیم از مواردی است که باید به عنوان یکی از ویژگی های یک جاروبرقی خوب در نظر گرفته شود تا شما بتوانید یک تمیز کاری لذت بخش را تجربه کنید.

طراحی، برترین معیار برای انتخاب جاوربرقی

طراحی و ساختار از دیگر ویژگی هایی است که برای اکثر کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که بسیاری از کاربران به دنبال خرید محصولی هستند که در کنار ظاهر جمع و جور از بدنه مستحکمی هم برخوردار باشد. چرا که اگر جاروبرقی شما استحکام لازم را نداشته باشد ممکن است در هنگام جارو کشیدن با اجسام یا لبه دیوار ها برخورد کند و دچار آسیب شود. با این وجود اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که بدنه و ظاهر دستگاه را در نظر می گیرید، جاروبرقی پاناسونیک می تواند یک انتخاب برتر برای شما به حساب آید.

نازل ها و لوازم جانبی، از ویژگی های مهم برای انتخاب جاروبرقی

گوشه و کنار منازل از جاهای بسیار سختی هستند که دسترسی به آنها برای تمیز کاری می تواند بسیار نا خوشایند و وقت گیر باشد. وجود نازل و سری های متعدد در جاروبرقی می تواند نقاطی را که در دسترس نیستند به خوبی تمیز کند. پس اگر نظافت تمام نقاط سالن خود را در نظر می گیرید، حتماً جاروبرقی را انتخاب کنید که نازل ها و سری های لازم را داشته باشد.

قیمت، اصلی ترین معیار برای خرید جاروبرقی خوب

افراد بسیاری هستند که در کنار کیفیت، قیمت را بسیار مَد نظر قرار می دهند. از آنجایی که هر چه دستگاه شما قابلیت های بیشتری داشته باشد قطعاً با رِنج قیمت بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته برندهای معتبری همچون ال جی و سامسونگ در بازار موجود هستند که در کنار کیفیت، قیمت را نیز در نظر گرفته اند و شما می توانید خرید خود را از آنها انجام دهید.

انواع جاروبرقی

معمولاً جاروبرقی ها بر اساس کارایی و عملکردی که دارند در انواع سطلی، کیسه ای و مخزن دار در بازار عرضه شده اند که کاربران می توانند بر اساس نوع نیاز و سلیقه خود مدل مَد نظر خود را انتخاب کنند. زیرا که ه مدل جاروبرقی که شما خریداری می کنید در کنار مزیت هایی که می تواند داشته باشد ممکن است دارای معایبی نیز باشد. در چنین شرایطی می بایست حتماً انتظار خود را از محصولی که خریداری می کنید در نظر بگیرید و سپس خرید خود را انجام دهید.

جاروبرقی کیسه ای، از تِرندترین جاروبرقی های روز

یکی از خوش فروش ترین مدل جاروبرقی هایی که در بین افراد محبوب است مدل کیسه ای است. جاروبرقی های کیسه ای به دلیل داشتن قدرت موتور بالایی که دارند بیشتر از سایر مدل ها در اولویت انتخاب می گیرند. کیسه جاروبرقی می تواند در نوع پاکتی یا همان یک بار مصرف و یا پارچه ای باشد. با توجه به قابل شستشو بودن کیسه های پارچه ای می توان گفت آنها از کارایی بهتری برخوردار خواهند بود، زیرا شما در طولانی مدت می توانید بدون تعویض از آن استفاده کنید.

جارو کشیدن راحت با مدل های مخزن دار

جاروبرقی مخزن دار یکی دیگر از مدل جاروبرقی های تولید شده است که به جای کیسه از مخزن برای جمع آوری زباله در آن استفاده شده است. از مزیت های جاروبرقی مخزن دار می توان اشاره کرد به اینکه شما می توانید پر شدن آن را ببینید و بلافاصله آن را خالی کنید. یکی از کمپانی هایی که اکثر تولیدات خود را به مدل مخزن دار اختصاص داده است فیلیپس است. شما می توانید در صورت تمایل به خرید مدل مخزن دار، جاروبرقی فیلیپس را در لیست اتخابی خود قرار دهید.

بهترین تمیز کاری با جاروبرقی سطلی

برخی از افراد تمایل زیادی به خالی کردن مخزن جاروبرقی در کوتاه مدت ندارند به همین دلیل خرید جاروبرقی خود را محدود به مدل های سطلی می کنند. جاروبرقی های سطلی به دلیل مخزن بزرگی که دارند برای سالن های بزرگ، هتل، مسافرخانه، شرکت های بزرگ می توانند بهترین انتخاب باشند.

انتخاب برند مناسب جاروبرقی

قطعاً برند در کارایی و عملکرد جاروبرقی می تواند بسیار تأثیر گذار باشد. به نحوی که هر چه برند شما معتبر تر و اصیل تر باشد بی شک نتیجه بهتری را برای شما خواهد داشت. با توجه به اینکه امروزه تقاضا برای خرید جاروبرقی بیش از پیش شده است، شرکت های بسیاری چرخه تولید و ساخت آن را به حرکت درآورده اند که نمی توان کیفیت آنها را تأیید و یا رد کرد. اما شما می توانید با مشاهده محصولات متنوع ما از برترین و اصلی ترین برندها در آترین پلاس هر مدلی را که مَد نظر داشته باشید انتخاب کنید.

بوش، معتبرترین برند تولید کننده جاروبرقی

یکی از مارک های معتبر جهانی که برترین مدل جاروبرقی ها را در کارنامه کاری خود با کمترین نویز به ثبت رسانده است بوش است. جاروبرقی بوش در کنار قدرت و توان بالایی که برای جارو کشیدن دارد از سر وصدای بسیار کمی هم برخوردار است که می تواند لذت جارو کردن را برای افراد دو چندان کند. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت جاروبرقی بوش به نسبت دیگر برندها صرف هزینه بیشتری را طلب می کند. گفتنی است جاروبرقی آاگ نیز می تواند نتیجه مشابهی را برای شما در هنگام تمیز کاری به دنبال داشته باشد، چرا که در کنار کیفیت فوق العاده ای که دارد از سر و صدای بسیار کمی هم برخوردار است، به نحوی که شما می توانید انتخاب خود را از این برند انجام دهید.

خوش فرم ترین جاروبرقی ها با فیلیپس

فیلیپس از جمله برندهای جهانی است که سلیقه و خلاقیت را در جاروبرقی هایش به اوج رسانده است. به طوری که می تواند برای آن دسته از کاربران که طراحی و ظاهر را قبل از هر چیزی در نظر می گیرند یکی از بهترین پیشنهادها باشد. با توجه به اینکه فیلیپس در بسیاری از مدل جاروبرقی های خود به جای کیسه از مخزن استفاده کرده است، شما می توانید در مدت زمان بسیار کمی آن را خالی و تمیز کنید و طول عمر موتور دستگاه خود را بالا ببرید.

ارزانترین جاروبرقی با سامسونگ

قیمت یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که برای اکثریت افراد در اولویت قرار گرفته است. زیرا با توجه به نوسان قیمت ارز و بالا رفتن قیمت جاروبرقی خرید آن برای همه افراد مقدور نیست. سامسونگ به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده جاروبرقی توانسته این موضوع را در نظر بگیرد و در کنار کیفیت، با بهترین قیمت جاروبرقی های خود را عرضه کند.

استحکام و مقاومت بدنه با جاروبرقی های پاناسونیک

ممکن است برای همه شما پیش آمده باشد که در هنگام جارو کشیدن، دستگاه شما با لبه های دیوار و یا در برخورد کرده باشد. در چنین شرایطی اگر دستگاه شما بدنه محکمی نداشته باشد طبیعتاً دچار آسیب و خسارت می شود. با این حال اگر از آن دسته افراد هستید که بدنه و ساختار دستگاه را در نظر می گیرید، بهتر است خرید جاروبرقی را از برند پاناسونیک انتخاب کنید.

توان مورد نیاز جاروبرقی

قدرت و توان جاروبرقی میزان مکش آن را برای تمیز کاری مشخص می کند. قدرت موتور یک جاروبرقی با توجه به ابعاد و فناوری هایی که دارد طراحی می شود. با این حال نمی توان محدوده مشخصی را برای هم جاروبرقی ها در نظر گرفت. پس شما می توانید با توجه به ابعاد و مساحت محیط خود مدل جاروبرقی خود را با توان تعبیه شده آن انتخاب کنید.

میزان نویز جاروبرقی

سر و صدایی که هنگام جارو کشیدن ایجاد می شود بسیار نا خوشایند است که همین امر موجب شده تا کاربران بیشترین تمایل را به خرید جاروبرقی های کم صدا پیدا کنند. این نوع جاروبرقی ها نه تنها بهترین تمیز کاری را برای شما ایجاد می کنند بلکه محیطی آرام و بدون نویز را نیز برای شما به ارمغان خواهند داشت.

با توجه به اطلاعاتی که درباره ویژگی های یک جاروبرقی خوب و ارزان در اختیار شما قرار دادیم، اکنون اگر قصد خرید جاروبرقی با بهترین قابلیت ها و مناسب ترین قیمت را دارید؛ می توانید لیست قیمت جاروبرقی را در فروشگاه آترین پلاس مشاهده کنید و با توجه به بودجه و سلیقه خود هر مدلی را که بخواهید با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال فوری و بهترین قیمت، ثبت سفارش کنید.

 

قطعاً شما به دنبال انتخاب جاروبرقی هستید که بتواند به بهترین شکل ممکن فرایند جارو کشیدن را برای شما به دنبال داشته باشد.