بهترین شرکت حسابداری و حسابرسی در کرج+ ثبت اظهارنامه در کرج

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شرکت ها به دلیل پیچیدگی‌ها و قوانین مالی و مالیاتی برای حل رسیدگی به کار های مالی و مالیاتی و حسابداری خود یا باید یک حسابدار یا مدیر مالی استخدام نمایند یا از خدمات شرکت حسابداری استفاده نمایند. از طرف دیگر شرکت های بزرگ با گردش مالی بالا نیاز به حسابررسی پیدا میکنند.

از آنجا که در اختیار داشتن یک مدیر مالی برای مجموعه های نوپا یا مجموعه هایی که حجم فعالیتشان بالا نیست میتواند هزینه های بالایی داشته باشد ،مقدور نیست .لذا شرکت های حسابداری چرخه حساب مهر امور مالی، مالیاتی، حسابرسی را بصورت تخصصی با سالها تجربه با هزینه بسیار کمتر از یک مدیر مالی انجام میدهد. از طرفی دیگر مدیران مالی که در شرکت ها وسازمانها فعالیت دارند با توجه به تغیراتی که در قوانین مالیاتی و مالی  وبخشنامه ها داریم باید خود را با بخشنامه ها و قوانین به روز کنند. در نتیجه کسی میتواند این موارد را بصورت دقیق رعایت کند که قوانین مالیاتی را بصورت کامل اشراف داشته باشد و بتوانند در انجام تکالیف مالیاتی بکار ببندد.

هنگامی که کار خود را به یک شرکت حسابداری می سپارید، به جای استخدام یک حسابدار ، یک تیم مالی شما را همراهی میکنند که از همه قوانین مالیاتی اگاهی کاملی خواهند داشت.

شرکت حسابداری در کرج

شرکت حسابداری و حسابرسی چرخه حساب مهر با بهره گیری از نیروهای مجرب و با سابقه، تمامی امور مربوط به حسابداری مرتبط با انواع شرکت ها ( سهامی خاص، سهامی عام، با مسئولیت محدود، تعاونی و …. )، موسسات ، کارخانجات و … را بر عهده گرفته و بدین منظور امکان اعزام حسابدار، مدیر و مشاور مالی، به صورت پاره وقت و تمام وقت به مراکز نامبرده مقدور می باشد.

بهترین شرکت حسابداری در کرج را میتوان بر اساس معیار های مختلفی همچون امانت داری و راز نگه داری، آگاهی و آشنایی به قوانین، تجربه کافی، پاسخگویی، تیم حرفه ای و ... که در این میان شرکت حسابداری و حسابررسی چرخه حساب مهر میتواند بهترین شرکت حسابداری در کرج برای مجموعه شما باشد تا بهترین خدمات مالی و مالیاتی را به شما ارائه دهد.

شرکت حسابرسی در کرج

مجموعه چرخه حساب مهر یکی از مجموعه های حسابرسی کرج است که در کوتاهترین زمان خدمات حسابرسی شما را با بهترین کیفیت انجام میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حسابرسی در کرج میتوانید با مشاوران ما در چرخه حساب مهر تماس بگیرید.

خدمات شرکت ها و موسسه های حسابداری و حسابرسی

این شرکت ها در زمینه انواع خدمات مالی و مالیاتی فعالیت دارند. مهم ترین خدمات این شرکت ها عبارتند از:

  • اجرای کلیه امور حسابداری مالی و مالیاتی
  • تهیه صورت های مالی و یادداشت های پیوست
  • تنظیم لوایح و دفاعیه مالیاتی
  • گزارش خرید و فروش فصلی
  • تنظیم اظهارنامه مالیاتی
  • تنظیم اظهارنامه ارزش افزوده
  • مشاوره در امور مالیاتی و بیمه ای
  • ثبت نام و تشکیل پرونده کد اقتصادی و اخذ کداقتصادی و ارزش افزوده
  • حسابداری تسهیلات مالی
  • انجام حسابداری حقوق و دستمزد
  • تحریر و نگارش دفاتر قانونی مرتبط با کسب و کار مطابق با آئین نامه ها
  • پلمپ دفاتر قانونی
  • رسیدگی به پرونده های مالیاتی
  • تنظیم صورت های مالی لازم جهت ارائه به بانک یا مراکز بررسی و یا سازمان های دولتی
  • مشاوره در خصوص معافیت های مالیاتی، مالیات شرکت های خارجی در ایران، گزارش های مالیاتی

شرکت حسابداری چرخه حساب مهر یکی از شرکت های مهم و معروف در کرج است که به واسطه سال ها تجربه مدیران مالی و حسابداران در مسیر تحقق اهداف صاحبان مشاغل در زمینه های مختلف مالی و حسابداری، مشاوره های مالیاتی، ارائه گزارش های متنوع مالی و مالیاتی قدم برداشته است. هدف اصلی تمامی کارکنان این شرکت، ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی و جذب رضایت مشتریان می باشد.

سپردن امور مالی و حسابداری مجموعه، به افراد متخصصی که آزمون خود را در این حیطه سالیان سال پس داده‌اند بسیار حائز اهمیت است. برای این منظور، شرکت حسابداری چرخه حساب مهر در این زمینه شکل‌گرفته‌ است تا با استفاده از دانش روز، سامانه‌ها و تکنولوژی‌های نوین، خدمات حسابداری باکیفیتی را به مشتریان خود عرضه دهد.

شرکت چرخه حساب مهر

شرکت حسابداری چرخه حساب مهر با سالها تجربه و تخصص در حوزه مالی و مالیاتی و حضور در صد ها جلسه رسیدگی مالیاتی و ارسال بالغ بر ۱۰۰۰ اظهار نامه مالیاتی توانایی انجام کلیه امور مالیاتی شرکتها و سازمان و اشخاص حقیقی را بر اساس قوانین مالیاتی واصول حسابداری ، با تیمی مجرب ، تحصیلکرده  و با تجربه بالا در این حوزه را دارا میباشد.
میتوانید به سایت مجموعه چرخه حساب مهر به آدرس https://charkhehesab.ir سر بزنید و برای مشاوره مالیاتی در کرج و تهران با ما با شماره های

  • ۰۹۱۲۰۵۸۴۴۱۲
  • ۰۲۶۳۲۲۱۲۰۵۸

در ارتباط باشید.

شرکت ها به دلیل پیچیدگی‌ها و قوانین مالی و مالیاتی برای حل رسیدگی به کار های مالی و مالیاتی و حسابداری خود یا باید یک حسابدار یا مدیر مالی استخدام نمایند یا از خدمات شرکت حسابداری استفاده نمایند. از طرف دیگر شرکت های بزرگ با گردش مالی بالا نیاز به حسابررسی پیدا میکنند.