رژیم صهیونیستی سردرگم و رو به زوال است/ پیروزی نهایی قطعاً از آنِ جبهه مقاومت است

سردار سرتیپ حسین اشتری، مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره مظلومیت مردم فلسطین و لزروم ادامه مقاومت در برابر رژیم کودک کش اسرائیل، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی بود.

وی ادامه داد: ایستادگی و مقاومت در برابر جنایات صهیونیست‌ها، حق مشروع ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین بوده و هست، انشا الله تا آزادی قدس شریف خواهد بود.

سرتیپ اشتری با اشاره به ضربه سختی که عملیات طوفان‌الاقصی به هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی وارد نموده، افزود: عملیات طوفان الاقصی در طول ۷۰ سال گذشته بی‌سابقه بود و چنین عملیاتی برای مردمی که ۷۰ سال است در محاصره همه جانبه هستند، در واقع سیلی محکم نیرو‌های مقاومت به رژیم صهیونیستی است که همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند این افول صهیونیست‌ها غیر قابل ترمیم است.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سردرگم و رو به زوال است، توضیح داد: ادامه حمایت آمریکایی‌ها از رژیم صهونیستی فقط موجب نابودی و اضمحلال این رژیم کودک‌کش خواهد شد.

سردار اشتری با تأکید بر اینکه پیروزی نهایی قطعاً از آنِ جبهه مقاومت است، عنوان کرد: طوفان‌الاقصی موجب افزایش روحیه نیرو‌های مقاومت شده است و رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه توانی در برابر نیرو‌های مقاومت ندارد.

 
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: همانگونه که قرآن نوید داده، پیروزی نهایی باجبهه مقاومت خواهد بود.