ابراز تسلیت مدیرعامل بانک تجارت در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، متن پیام دکتر هادی اخلاقی فیض آثار به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در سالروز میلاد ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) ملت شریف ایران اسلامی در سوگ عروج اندوهبار رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان والا مقام ایشان نشست.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی از جمله دولت مردان نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در رهروی از حضرت امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، عمر شریف خود را در راه پاسداری از ارزش‌های بزرگ انقلاب، خدمت به نظام اسلامی و مردم شریف ایران و پیشرفت و اعتلای میهن عزیزمان صرف کرد.

تواضع، ساده زیستی، عدالت محوری و مردم گرایی در راس امور زندگی پرافتخار این شهید والامقام قرار داشت.

حقیقتا ایشان در شعار و عمل مرد میدان بود. خدمات و زحمات ارزشمند ایشان در طول سالیان متمادی و در مسئولیت‌های مختلف در کارنامه زرین ایشان برجسته و برای همیشه در ذهن و یاد ملت شریف و قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از هیات مدیره و خانواده بزرگ بانک تجارت، شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر محترم امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهیدشان را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، آحاد مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت، رضوان و رحمت واسعه الهی را برای این عزیزان عرش نشین و اجر، قدر و شکیبایی را برای خانواده‌های معززشان مسئلت می‌نمایم.

هادی اخلاقی فیض آثار

مدیرعامل بانک تجارت

مدیرعامل بانک تجارت به نمایندگی از اعضای هیات مدیره و خانواده بزرگ این بانک در پیامی، شهادت خادم مردم ایران، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان را در سانحه هوایی به محضر مقام معظم رهبری، خانواده این شهدا و مردم قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت گفت.