یاری: لیگ برتر را از شهریور شروع می‌کنیم/ چشم امید همه در المپیک به کشتی است

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ حمید یاری، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در نشست خبری خود به‌مناسبت مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر آزاد و فرنگی اظهار داشت: من ۴۰ سال در کشتی بودم و چیزهایی از کشتی یاد گرفتم که برای اعتلای کشتی هر کار را انجام بدهم. صداقت سرلوحه کارم قرار دارد قطعا عیب و ایراد بوده اما سعی کنیم تا با حمایت اسپانسرهای مالی و باشگاهها بتوانیم به کشتی کمک کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: بی‌انصافی است کارهایی که توسط علیرضا دبیر صورت گرفته، نباید کارها را نادیده گرفت. هر روز شاهد طرح ها و پروژه های در حال تکمیل هستیم. فدراسیون کشتی ساختمان مجزا برای سازمان لیگ فراهم کردند تا شرایط سازمان لیگ مستقل باشد، در کنار ما نیز موزه انستیتو، مرکز ملی کشتی در کنار آن ساخته می‌شوند که نشان از توجه فدراسیون به بخش های دیگر دارد. 

رئیس سازمان لیگ کشتی خاطر نشان ساخت: یک هفته از المپیک طی شده و همه مردم چشم و امیدشان در المپیک به کشتی است. یازده قهرمان نماینده طیف بزرگ مردم کشور هستند تا بتوانند با مدال آوری خود زمینه خوشحالی مردم را در این آوردگاه بدست آورند.

وی با اشاره به اینکه حتما انعقاد به لیگ در خصوص زمان است وجود داشته، گفت: امیدواریم از دهه شهریور ماه کارمان را آغاز خواهیم کرد. شما عزیزان همیشه کمک های را به کشتی داشته اید. نگه داری از اسپانسر ها وظیفه ماست و همه ما تلاش کنیم تا کشتی سطحش بالاتر برود، هنوز فاصله داریم و من هم مانند شما در کنار هم بتوانیم تلاش کنیم تا به اعتلای آن کمک کنیم.

یاری عنوان داشت: در حال حاضر لیگ برتر ویترین کار ماست سخت ترین لیگ مربوط به لیگ یک و نوجوانان است و تا روز جمعه در ۱۲شهر میزبان این مسابقات هستیم. این مسابقات به گونه ای است که باید هر تیم یک بازی میزبان و بازی دیگر میهمان است.

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: چشم امید همه مردم کشورمان در المپیک پاریس به مدال‌های کشتی است.