میرزازاده: از دوشنبه کار آغاز خواهد شد/ مهمدی: محل اسکان شرایط خوبی دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه ورود رشته‌های ورزشی کشورمان برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعضای ۳ رشته ورزشی دیگر با استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک و سفارت ایران وارد شدند.

کاروان کشتی فرنگی به همراه اعضای تیم‌های ملی وزنه‌برداری و تکواندو از جمله رشته‌هایی بودند که امروز وارد پاریس شدند و بعد از اسکان در محل اقامت خود برای رقابت در این بازی‌ها آماده خواهند شد.

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در محل اسکان خود در یک هتل نزدیک محل برگزاری مسلبقات و خارج از دهکده ورزشها اسکان یافتند و اولین تمرین کشتی گیران فرنگی امروز در محل هتل اقامت خود در پاریس برگزار شد.

در پایان این تمرین فرنگی کاران ایران صحبت کردند.

مهمدی: محل اسکان شرایط خوبی دارد

علیرضا مهمدی ملی پوش وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در المپیک پاریس پس از انجام نخستین تمرین خود گفت: تمرین بجا و خوبی امروز برگزار شد تا شرایط خود را در محل برگزاری مسابقات بسنجیم.

وی در مورد محل اسکان تیم مل کشتی فرنگی گفت: محل اسکان جدا از دهکده است و شرایط خوبی دارد، استخر، سونا، تشک کشتی و اتاق ها همه در بهترین شرایط هستند و انشاء اله که بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

میرزازاده: از دوشنبه کار آغاز خواهد شد

امین میرزازاده نماینده وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های المپیک پاریس پس از برگزاری اولین تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در هتل محل اقامت خود در شهر پاریس گفت: خدا را شکر امروز اولین تمرین را در پاریس برگزار کردیم و یک نرمش خیلی خوب انجام دادیم.

وی ادامه داد: انشاء اله فردا یک ضربان گیری و یک تمرین با تایم کوتاه داریم و از دوشنبه کار بنده و مهدی محسن نژاد در روز اول رقابت ها آغاز می شود.

میرزازاده در مورد شرایط اسکان این تیم گفت: به لطف خدا و تلاش های فدراسیون کشتی ما بیرون از دهکده و در یک هتل حضور داریم و محل اسکان ما مزایای خوبی دارد و از آن استفاده می کنیم که قابل تقدیر است.

اعضای تیم کشتی فرنگی پس از انجام نخستین تمرین خود در محل اقامت در پاریس صحبت کردند.