صلاحیت ۱۰ نفر دیگر از کاندیداهای مجلس در خراسان شمالی تایید شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اترک نیوز ،  حجت الاسلام رضا نوری، رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: با تایید صلاحیت این افراد شمار افراد تایید صلاحیت شده در استان به 61 نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک نیوز,
وی اظهار کرد: از تعداد 92 نفر از داوطلبانی که برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی ثبت نام کرده بودند 61 نفر تایید صلاحیت و 31 نفر نیز عدم احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت شدند و بر این اساس 66.30 درصد داوطلبان تایید شدند.
,
وی اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان ، مانه و سملقان صلاحیت 36 نفر تایید، 16 نفر رد صلاحیت و 9 نفر نیز عدم احراز صلاحیت شدند.
,
حجت الاسلام نوری گفت: در حوزه انتخابیه شیروان نیز 1 نفر رد صلاحیت ، 4 نفر عدم احراز صلاحیت و 6 نفر نیز تایید صلاحیت شدند.
,
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان افزود: در حوزه انتخابیه اسفراین نیز یک نفر رد صلاحیت شد و مابقی ثبت نام کنندگان تایید صلاحیت شدند.
,
وی خاطر نشان کرد: فقط کسانی که صلاحیت آنها در مراحل قبلی تأیید شده اما شورای نگهبان آنها را تأیید نکرده از روز اعلام نتیجه 3 روز فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند.
,
 
,
به گزارش اترک نیوز، پیش از این  در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه صلاحیت 32 نفر، در حوزه انتخابیه اسفراین 14 نفر و در حوزه انتخابیه شیروان  صلاحیت 5 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تأیید شده بود.
,
 
استان خراسان شمالی دارای 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج نیز به طور مشترک با شهرستان قوچان استان خراسان رضوی یک نماینده دارد. 
 
 
انتهای پیام/رض
,
 
,
استان خراسان شمالی دارای 4 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و شهرستان فاروج نیز به طور مشترک با شهرستان قوچان استان خراسان رضوی یک نماینده دارد. 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/رض
,

 

]
رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی از تایید صلاحیت 10 نفردیگر از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی از سوی شورای نگهبان خبر داد.