اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

مرحوم آیت الله یزدی در جریان فتنه بر مواضع انقلاب تأکید داشت/ حفظ نظام و انقلاب اولویت ایشان بود

مرحوم آیت الله یزدی در جریان فتنه بر مواضع انقلاب تأکید داشت/ حفظ نظام و انقلاب اولویت ایشان بود
حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی گفت: مرحوم آیت الله یزدی در جریان فتنه ها در طی دوره های مختلف، مواضع انقلاب را سر دست گرفت و همچنین حفظ نظام و تداوم انقلاب را اولویت اول همه شئونات خود قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلیمن امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت فوت آیت الله محمد یزدی گفت: ایشان سراسر عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام ناب، انقلاب و خدمت به حوزهای علمیه و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام سپری کرد و رحلت ایشان ضایعه ای سنگین و ثلمه ای جبران نشدنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه این فقیه عالیقدر از چهره‌های اثرگذار، مبارزان راه دشوار انقلاب و از وفاداران صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری بودف عنوان کرد: مرحوم آیت الله یزدی در مناصب مهم نظام جمهوری اسلامی همچون مجلس خبرگان رهبری، قوه قضاییه، شورای نگهبان و جایگاه های حوزوی چون جامعه مدرسین و امر تعلیم و تربیت طلاب نقش‌ موثری ایفا کرد.

,

وی بیان کرد: این ضایعه سنگین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعضای مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان، حوزه علمیه، روحانیت عظیم الشأن، جامعه مدرسین و به ملت ایران، مردم استان قم و همه‌ ارادتمندان، شاگردان و خاندان گرامی ایشان تسلیت می گویم و از خدای متعال برای ایشان رحمت، مغفرت و علوّ درجات درخواست می کنم.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی در خصوص مواضع انقلابی مرحوم آیت الله یزدی تصریح کرد: مواضع ایشان نسبت به انقلاب شفاف و صریح بود و همچنین به مرزبندی هایی که امام راحل و مقام معظم رهبری با دشمنان تبیین می کردند، پای بند بودند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: در جریان فتنه ها در طی دوره های مختلف، مواضع انقلاب را سر دست گرفت و همچنین حفظ نظام و تداوم انقلاب را اولویت اول همه شئونات خود قرار دادند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه