اخبار داغ

با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گلزار شهدای دهدشت مطرح شد؛

انقلاب نباید به دست نا اهلان بیفتد/ نفوذ دلیل فقر و فساد کشور/محسن رضایی تهدید کرد+ تصویر

انقلاب نباید به دست نا اهلان بیفتد/ نفوذ دلیل فقر و فساد کشور/محسن رضایی تهدید کرد+ تصویر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت، و نفوذ را دلیل فقر و فساد کشور عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، دقایقی پیش دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد کهگیلویه شد و در اولین روز از چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای این شهر با گلباران قبور این لاله های در خون خفته یک بار دیگر با شهدا و آرمانهای انقلاب تجدید بیعت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محسن رضایی با تبریک دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: منطقه کهگیلویه یک منطقه باستانی با تمدن بزرگ از شهر ها مذهبی کشور است و به مردم آن افتخار می کنیم.

,

وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه همیشه در تراز انقلاب حرکت کردند و با تقدیم شهدا عزیز سهم بزرگی در به ثمر نشستن انقلاب دارند گفت: ۴۰۰ شهید و ۷۵۰ جانباز حکایت از حضور مقتدرانه مردم عزیز اینجا در انقلاب اسلامی است.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گریزی به پیوستن مردم کهگیلویه به انقلاب اسلامی زد و گفت: شهادت سید علی نورالدین نشانه بزرگ این افتخار است.

,

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سراغاز بالغ بر 300 سال عقب ماندگی بود و ملت ایران راه بزرگی را در پیش گرفت.

,

رضایی با شاره به اینکه ملت ما در حادثه های ۱۵ خرداد به صحنه امدند گفت:راه انقلاب اسلامی و به دست آورن  دستاوردهای آن بدون خطر نیست چراکه انقلاب انقلاب بزرگی است.

,

وی اذعان داشت :سختی ها در این راه زیاد است ولی با وجود دستاورهای بزرگی که دارد تمام این سختیها هم از بین می رود و برای رسیدن به آن  شرطی وجود دارد که  انقلاب نباید به دست  نا اهلان بیفتد.

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در وصیت امام اماده است که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد تاکید کرد:اگر شایستگان لایق و دست پاک بر سر کار باشند مردم درد نمی کشند.

,

وی تصریح کرد:اگر دلسوزان و افراد محرم در مناصب انقلاب باشند درد ورنج نخواهد بود و در مقابل این بدون شک دستاورد و آرمان های انقلاب نادیده گرفته خواهد شد.

,

او همچنین گفت : جمهوری اسلامی ایران کشوری ثروتمند است و در ادامه افزود :اگر ایران سرشار از ثروت نبود همه اینها را شعار می پنداشتیم ولی ما امروز عظیم ترین منابع معدنی ، نفت ، گاز و زمین های بکر را در کنار مشکلات مردم داریم.

,

محسن رضایی تاکید کرد: اگر امروز فقر و فساد در کشور وجود دارد به ضرس قاطع می گویم دلیلش نفوذ است و در بخشی از اداره کشور از دهه دوم انقلاب عده ای نفوذ کردند.

,

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه چرا در استانه انتخابات 1400 شانتاژ می کنند که نظامی ها وارد شدند گفت: از چه می ترسید از پاکسازی نفوذی ها ترس دارید؟ یا از منافع مردم می ترسید و احساس خطر می کنید.

,

وی با بیان اینکه نظامیان جانشان را فدا کردند و نفوذی ها امروز از ورود نظامیان می ترسند گفت: باید بترسید چرا که فساد، فقر و تبعیض مربوط به نفوذی ها ، استعماری ها و آنهایی است که برایشان کف می زنید و دستتان در دستشان هست.

,

رضایی همچنین گفت : در کنار قبور شهدا به شما هشدار می دهم و شما حق دارید بترسید چرا که اگر نیروهای انقلابی وارد شوند رد و پای شما راقطع  و تمام پولها را به زندگی ملت ایران باز می گردانند .

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در 8 سال دفاع مقدس تحریم های سختی را پشت سر گذاشتیم اظهار داشت : نظامی ها که به داعش و صدام تو دهنی زدند و از جانشان گذشتند از چیزی ترس ندارند و لانه های نفوذ را فرو خواهند ریخت.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه