اخبار داغ

فردا در لندن؛

وزرای خارجه انگلیس و آمریکا درباره ایران گفتگو می‌کنند

وزرای خارجه انگلیس و آمریکا درباره ایران گفتگو می‌کنند
وزارت خارجه انگلیس امروز در بیانیه ای از آغاز نشست ۲ روزه اعضای گروه ۷ از فردا در لندن خبر داد و اعلام کرد که دیپلمات های ارشد انگلستان و آمریکا نیز در دیداری پیرامون ایران گفتگو خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرگزاری تاس، وزارت امور خارجه انگلیس امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دیپلمات‌های ارشد کشورهای عضو گروه ۷ از فردا دوشنبه در اولین نشست حضوری خود به مدت ۲ روز و پس از ۲ سال وقفه در لندن گرد هم آمده و درباره موضوعاتی از قبیل حقوق بشر، تحولات اقتصادی پس از شیوع ویروس کرونا و راه‌های مقابله با تهدیدهای جهانی جدید بحث و تبادل خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر اساس این بیانیه، علاوه بر وزرای خارجه انگلیس، آلمان، ایتالیا، کانادا، آمریکا، فرانسه و ژاپن، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نمایندگان استرالیا، هند، کره جنوبی و آفریقای جنوبی و «لیم جوک هوی» (Lim Jock Hoi) دبیرکل اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه‌آن) نیز در آن حضور دارند.
,
 
,
«دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس در این باره ادعا کرد: نشست گروه ۷ این هفته نشان می‌دهد که لندن بزرگترین دموکراسی‌های جهان را برای مقابله با چالش‌های مشترک دور هم جمع کرده است!
,
 
,
بر اساس اعلام این خبرگزاری، پیش از آغاز نشست فردا قرار است دومینیک راب و آنتونی بلینکن وزرای خارجه انگلیس و آمریکا با یکدیگر دیدار و درباره موضوعاتی از قبیل تجارت، چین، افغانستان و ایران گفتگو کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه