اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

دلار ۱۰۲ تومان گران‌تر شد؛ افزایش ۲۱۵ هزار تومانی قیمت سکه + قیمت‌ها

دلار ۱۰۲ تومان گران‌تر شد؛ افزایش ۲۱۵ هزار تومانی قیمت سکه + قیمت‌ها
قیمت سکه هم‌اکنون با رشد ۲۱۵ هزار تومان به ۱۰ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان رسید و نرخ دلار ۱۰۲ تومان رشد را ثبت کرد؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۱۷ هزار تومان گران‌تر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت سکه، طلا و ارز امروز چهارشنبه ۵ خرداد نیز روند صعودی داشت؛ هر چند رشد قیمت‌ها شیب شدیدی نداشت، اما قیمت‌ها نسبت به روز گذشته افزایشی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون در بازار تهران ۱۰ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان فروخته می‌شود که نسبت به دیروز ۲۱۵ هزار تومان افزایش داشته است.
,
 
,
قیمت سکه طرح قدیم هم با ۳ هزار تومان کاهش به ۱۰ میلیون و ۹۹ هزار تومان رسید.
,
 
,
نیم سکه و ربع سکه امروز برخلاف روز گذشته با افزایش ۵۰ هزار تومانی به ترتیب ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۲۶۰ هزار است.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز در روز میانه کاری هفته میلادی با رشد ۶دلار و ۳۶ سنتی به ۱۹۰۵ دلار و ۳۸ سنت رسید.
,
 
,
قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار امروز در بازار داخل یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است که رشد ۱۷ هزار تومانی را ثبت کرد. هر گرم طلای ۲۴عیار هم با افزایش ۲۰ هزار تومانی، یک‌میلیون و ۴۰۱ هزار تومان است.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا در بازار ارز با ادامه روند صعودی امروز هم ۱۰۲ تومان افزایش یافت و  ۲۲ هزار و ۵۱۲ تومان رسید. هر اسکناس یورو هم رشد ۲۵۸ تومان افزایش به ۲۷ هزار و ۵۳۷ تومان به فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
وحید داشنمند
,
انتها پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه