اخبار داغ

به دعوت رئیس فدراسیون

افتخاری سفیر رشته دوچرخه سواری شد/ رشیدی: به توسعه همگانی و فرهنگی دوچرخه سواری اهمیت می‌دهیم

افتخاری سفیر رشته دوچرخه سواری شد/ رشیدی: به توسعه همگانی و فرهنگی دوچرخه سواری اهمیت می‌دهیم
به دعوت فدراسیون دوچرخه سواری خواننده محبوب کشورمان به خانواده بزرگ دوچرخه سواری پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، به دعوت محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری و طی مراسمی با حضور تعدادی از قهرمانان، پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون با رعایت پروتکل های بهداشتی علی رضا افتخاری خواننده محبوب و مردمی کشورمان را به عنوان سفیر «انگیزه و سلامت» رشته دوچرخه سواری منصوب کرد. افتخاری که از مفاخر موسیقی و هنر ایران زمین محسوب می شود در فضایی صمیمانه و دوستانه به همراه تعدادی از ملی پوشان پیشکسوت و فعلی کشورمان دقایقی به رکابزنی در پیست دوچرخه سواری آزادی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
سفیر انگیزه و سلامت رشته دوچرخه سواری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات مسوولان رشته دوچرخه سواری اهدای حکم عضو جدید خانواده بزرگ رشته دوچرخه سواری را مایه افتخار و غرور خود عنوان نمود و یادآور شد: ای کاش بتوانیم رشته دوچرخه سواری را بیش از امروز توسعه دهیم و آلودگی را از سطح شهرهای خود پاک کنیم. فرهنگ استفاده از دوچرخه باید در تمام خانواده ها و شهرهای کشور ترویج پیدا کند و من نیز تمام تلاشم را می کنم تا سهم کوچکی در این مهم ایفا کنم.
,
 
,
در این مراسم محمود رشیدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری حضور علیرضا افتخاری را در بین اعضای خانواده دوچرخه سواری را اتفاقی بزرگ و غرورآفرین عنوان کرد و اظهار داشت: ورزش و هنر می توانند به عنوان دو بخش تاثیرگذار در جامعه در سلامتی و شادابی مردم سهم بسزایی داشته باشند. فدراسیون دوچرخه سواری این اتفاق را به فال نیک می گیرد و تلاش زیادی می کند تا سوای قهرمانی به توسعه بخش همگانی و فرهنگی رشته دوچرخه سواری نیز اهمیت دهد. امیدواریم با حضور افتخاری در راس این هرم شاهد حضور چهره های برجسته بسیاری در خانواده بزرگ دوچرخه سواری سراسر کشورمان باشیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه