اخبار داغ

محمدرضا فرجی بیان کرد؛

‌تهیه‌کننده «قاتل و وحشی» تقاضای پروانه نمایش نداده است

‌تهیه‌کننده «قاتل و وحشی» تقاضای پروانه نمایش نداده است
مدیرکل نظارت بر عرضه نمایش فیلم سازمان سینمایی بیان کرد ‌تهیه‌کننده «قاتل و وحشی» از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱ تاکنون تقاضای بازبینی جهت صدور پروانه نمایش نداده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه نمایش فیلم سازمان سینمایی، درباره فیلم «قاتل و وحشی» گفت: پروانه ساخت فیلم «قاتل و وحشی» در تاریخ ۱۳۹۷/۸/۲۲ صادر شده و تا سال ۹۸ این پروانه چندبار تمدید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این فیلم برای اولین بار در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱ در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بازبینی شده و در هر ۲ بار این بازبینی به فیلم اصلاحیه خورده بود، از همان تاریخ تاکنون تهیه‌کننده این فیلم تقاضایی برای بازبینی جهت صدور پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه نداده است.

,

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی عنوان کرد: فیلم «قاتل و وحشی» بیشترین وقت خود را درگیر اختلافات تهیه کنندگی در محاکم قضایی و داوری خانه سینما داشتند تا درخواست رسمی جهت بازبینی و صدور پروانه نمایش.

,

به گفته وی، تهیه‌کننده این فیلم در طول ساخت کار، دچار اختلاف و مشکلاتی می‌شود و در زمان ساخت، تهیه‌کننده دیگری وارد این داستان می‌شود. جهت رفع این موضوع، صاحبان فیلم وارد مراحل قضایی می‌شوند و خانه سینما ورود پیدا می‌کند تا مشکل آن‌ها را رفع کند و با صدور چند نوبت صورتجلسه، گفته می‌شود این مشکل رفع شده است.

,

فرجی یادآور شد: در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱ زمانی که این فیلم به شورا ارائه شد، از سوی شورای پروانه نمایش وقت با اصلاحیه روبه‌رو شد. در تاریخ ۹۹/۱۱/۵ فیلم را دوباره با اصلاحیه فرستادند اما این فیلم مجدداً دچار همان مشکلات قبلی بود و مورد تایید شورای بازبینی قرار نگرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه