اخبار داغ

جزئیات طرح اختصاص بنزین به هر فرد/ از تشکیل سامانه مبادله بنزین تا واریز سهمیه به حساب بانکی

جزئیات طرح اختصاص بنزین به هر فرد/ از تشکیل سامانه مبادله بنزین تا واریز سهمیه به حساب بانکی
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به جزئیات اجرای طرح تخصیص بنزین به هر فرد گفت: در این طرح یک سامانه مبادله بنزین پیش‌بینی شده است که افرادی که خودرو ندارند، می‌توانند سهمیه خود را به سایر افراد بفروشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره طرح تخصیص بنزین به هر فرد به جای هر خودرو گفت: بر اساس مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت این طرح ابتدا به صورت آزمایشی در کیش انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: قبل از ارائه طرح جدید عرض می‌کنم که ذخیره بنزین سهمیه‌ای که در کارت سوخت خودروها و موتورسیکلت‌ها وجود دارد، حفظ خواهد شد و مردم از این بابت نگرانی‌ نداشته باشند.

,

سالاری گفت: طبق این طرح سهمیه بنزین خودروهای عمومی تغییر نخواهد کرد و به جای واریز به کارت سوخت، به حساب بانکی صاحب آن خودرو واریز می‌شود. برای خودروهای شخصی سهمیه‌ای معادل 15 لیتر به ازای هر فرد به حساب سرپرست خانواده واریز می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: در این طرح امکان خرید و فروش سهمیه کارت وجود خواهد داشت. همچنین در حال بررسی هستیم که بتوانیم در طرح آزمایشی اگر خانواده‌ای قبلا سهمیه بنزین 60 لیتر داشته و الان کمتر شده، با تمهیداتی این سهمیه 60 لیتر را برای آن خانواده حفظ کنیم.

,

وی گفت: در این طرح یک سامانه مبادله بنزین پیش‌بینی شده است که افرادی که خودرو ندارند، می‌توانند سهمیه خود را به سایر افراد بفروشند و در واقع سهمیه خود را نقد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه