اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها/ احتمال بارش پراکنده امروز در پایتخت

بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها/ احتمال بارش پراکنده امروز در پایتخت
سازمان هواشناسی امروز از بارش باران و وزش باد شدید موقتی در استان‌های غربی، شمالی و جنوبی کشور خبر داد و اعلام کرد: روز پنجشنبه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور خواهد شد و پایان هفته بارانی خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس گزارش سازمان هواشناسی، امروز در استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، زنجان، نیمه جنوبی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، نیمه شمالی و شرق خوزستان و برخی نقاط استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، قزوین، البرز، گیلان و تهران بارش باران، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی شده است که در استان‌های جنوبی کشور احتمال رعدوبرق وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا بیشتر مناطق کشور دارای جوی پایدار خواهد بود، فقط در بخش‌هایی از غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.
,
 
,
روز پنجشنبه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می‌شود و در شمال غرب، غرب، ارتفاعات جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی کشور بارش باران و برف پیش بینی می‌شود. 
,
 
,
روز جمعه در غالب مناطق نیمه غربی کشور بارش باران و برف، وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد که شدت بارش‌ها در استان‌های کردستان، اردبیل، گیلان، غرب مازندران، جنوب آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی است.
,
 
,
روز شنبه آینده در بیشتر مناطق کشور بجز مناطقی از شمال غرب و جنوب شرق بارش باران و برف پیش بینی شده است که شدت بارش‌ها در شمال شرق و جنوب کشور خواهد بود. 
,
 
,
امروز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل افزایش دما را خواهیم داشت و روزهای جمعه و شنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر دما ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.
,
 
,
روز جمعه در جنوب شرق، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و روز شنبه هفته آینده در نیمه شرقی و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهیم داشت.
,
 
,
 
,
آسمان تهران امروز نیمه ابری و به‌تدریج کاهش ابر، غبارآلود و در بعدازظهر وزش باد پیش بینی شده که احتمال بارش پراکنده وجود دارد و حداقل دمای۴ و حداکثر دمای۱۳ درجه خواهد بود.
,
 
,
بندرعباس و اهواز امروز با دمای ۲۲ درجه گرم‌ترین و ارومیه با  دمای ۷ درجه سردترین مراکز استان‌ کشور است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه