اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

بارش ۴ روزه باران و برف و کولاک و سرما از فردا در کشور/ کاهش ۱۰درجه‌ای دما در برخی مناطق

بارش ۴ روزه باران و برف و کولاک و سرما از فردا در کشور/ کاهش ۱۰درجه‌ای دما در برخی مناطق
سازمان هواشناسی از کاهش دما تا۱۰درجه در شمال و غرب کشور خبر داد و اعلام کرد: با ورد سامانه بارشی از فردا به کشور تا پایان وقت روز یکشنبه آینده بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، کاهش دما و در نواحی سردسیر بارش برف و کولاک برف‌ را خواهیم داشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس گزارش سازمان هواشناسی، امروز در بیشتر مناطق کشور دارای جوی پایدار خواهد بود و فقط در بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات غربی البرز بارش پراکنده باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
با توجه به پایداری جوی در امروز تهران و کرج و طی دو روز آینده در اصفهان کاهش کیفیت هوا ناشی از انباشت آلاینده‌های جوی خواهیم داشت.
,
 
,
فردا با ورود سامانه بارشی جدید، در شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف آغاز خواهد شد و تا پایان وقت روز یکشنبه آینده، بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، کاهش دما، در نواحی مستعد ریزش تگرگ و در نواحی سردسیر و ارتفاعات بارش برف و کولاک برف‌ رخ خواهد داد.
,
 
,
روز جمعه شدت و گسترده فعالیت سامانه بارشی افزایش می‌یابد و در نیمه غربی کشور، سواحل غربی دریای خزر، سواحل غربی خلیج فارس، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی، بارش باران، وزش باد شدید موقتی، رعدوبرق و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی شده است.
,
 
,
روز جمعه در غرب آذربایجان غربی و غرب کردستان، شمال و شرق خوزستان، شمال غرب فارس، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، ارتفاعات در استان‌های تهران، البرز، گیلان و مازندران بارش‌ها رخ خواهد داد.
,
 
,
روز شنبه آینده فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور ادامه دارد که شدت بارش‌ها در شمال شرق و جنوب کشور خواهد بود؛ در این روز در استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، نوار غربی آذربایجان غربی، لرستان، نیمه غربی اصفهان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات تهران، مازندران و البرز‌ بارش باران را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
روز یکشنبه آینده در استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، جنوب فارس و خراسان جنوبی بارش‌ها پیش‌بینی شده است.
,
 
,
سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی، هشداری نسبت به احتمال جاری شدن روان‌آب، آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سیلابی شدن رودخانه‌ها، لغزندگی، پدیده مه و کاهش دید در جاده‌ها، مسدود شدن جاده‌های کوهستانی و برف گیر و احتمال افت فشار گاز صادر کرد.
,
 
,
روزهای جمعه و شنبه پیش رو در شمال غرب، غرب و استان‌های ساحلی دریای خزر دما بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد؛ همچنین اوایل هفته آینده کاهش دما در نیمه غربی کشور خواهیم داشت که روز یکشنبه آینده در ایلام، خوزستان و روز دوشنبه در بوشهر و فارس پیش‌بینی شده است و احتمال خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.
,
 
,
روز جمعه در جنوب شرق، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و روز شنبه در نیمه شرقی و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی شده است که در برخی نقاط خیزش گردوخاک درو از انتظار نیست.
,
 
,
آسمان تهران امروز نیمه‌ابری، همراه با غبار صبحگاهی به تدریج صاف پیش‌بینی می‌شود و امشب در برخی ساعات وزش باد شدید در تهران رخ می‌دهد.
,
 
,
بندرعباس و اهواز امروز ۲۴ درجه گرم‌ترین و ارومیه با ۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه