اخبار داغ

در پایان معاملات امروز رخ داد؛

بازگشت بورس از مسیر صعود/ افت بیش از ۳ هزار واحدی شاخص کل

بازگشت بورس از مسیر صعود/ افت بیش از ۳ هزار واحدی شاخص کل
امروز یک شنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با کاهش ۳.۴۴۷ واحدی به یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن اما با کاهش ۴۳۶ واحدی عدد ۳۹۵ هزار و ۴۴۷ واحد را به نمایش گذاشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بورس امروز بر خلاف روند صعودی معاملات دیروز، با غلبه عرضه بر تقاضای سهام همسو شد و با واگذار شدن صف خریدهای ناپایدار در سهم‌های شاخص ساز بازار به جایی رسید که روند حرکت بازار سرمایه نزولی شد و شاخص‌های این بازار قرمزپوش به کار خود خاتمه داد و شاخص کل بورس امروز با ۳۴۴۷ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید.

شاخص بازار اول اما در حالی با یک هزار و ۷۸۵ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۰۵ هزار واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با ۹ هزار و ۱۴۲ واحدکاهش، به عدد ۲میلیون و ۸۴۶ هزار واحد رضایت داد.

بیشتر بخوانید:
گزارشی از آخرین معاملات بورس و فرابورس

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
, گزارشی از آخرین معاملات بورس و فرابورس,

امروز در بازار سرمایه بیش از ۸میلیارد و ۳۷۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۳۸۷میلیارد تومان در بیش از ۳۴۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

نمادهای "فملی" با ۷۴۱ واحد، "نوری" با ۶۴۵ واحد و "فولاد" با ۵۶۱ واحد کاهش بودند در مقابل اما نمادهای معاملاتی "شاراک" با ۴۳۹و احد، "خساپا" با ۴۲۴ واحد و "وبانک" با ۴۰۳ واحد افزایش، بالاترین تأثیر مثبت را بر روی شاخص کل بورس تهران را به خود اختصاص دادند.

امروز بازار فرابورس هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۵۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱هزار و ۷۰۷میلیارد تومان در ۱۵۶هزار نوبت، شاخص این بازار ۵۹ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۲۰۵ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی زاگرس، پالایش نفت شیراز و بهمن دیزل بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پلیمر آریا ساسول شد.

, امروز در بازار سرمایه بیش از ۸میلیارد و ۳۷۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۳۸۷میلیارد تومان در بیش از ۳۴۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.,
,
,
,
, امروز بازار فرابورس هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۵۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱هزار و ۷۰۷میلیارد تومان در ۱۵۶هزار نوبت، شاخص این بازار ۵۹ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۲۰۵ واحد قرار گرفت.,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه