اخبار داغ

کارلوس با یک مربی نام‌آشنای لیگ برتری در تیم ملی؛

پایان آرزوهای بزرگ اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال/ کی‌روش هفته آینده به ایران برمی‌گردد

پایان آرزوهای بزرگ اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال/ کی‌روش هفته آینده به ایران برمی‌گردد
کار تعیین تکلیف تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسیده و کارلوس کی‌روش به زودی به ایران باز خواهد گشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال توسط اعضای مجمع فدراسیون که در ادامه انتخاب مهدی محمدنبی به سمت نایب‌رئیسی اول فدراسیون را هم در پی داشت، بی‌تردید مهم‌ترین بحث محافل فوتبالی به تغییر قریب‌الوقوع دراگان اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی‌روش رسید.

, دراگان اسکوچیچ,

از صحبت‌های رئیس منتخب مجمع فدراسیون فوتبال مشخص بود که وی نگاه مثبتی به تکرار همکاری با کی‌روش پرتغالی خواهد داشت و پالس‌های مثبت از سوی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال هم به شایعات دامن می‌زد. با این حال هیچ موضع‌گیری شفاف و دقیقی پس از نخستین نشست رسمی اعضای هیأت رئیسه مشخص نشد.

, پالس‌های مثبت, هیأت رئیسه,

پس از این جلسه اما در یکی از رسانه‌های نزدیک به فدراسیون فوتبال خبر پایان کار دراگان اسکوچیچ و قطعی شدن بازگشت کی‌روش به تیم ملی روی خروجی‌ها رفت. مصاحبه مهدی تاج با شبکه رادیویی ورزش هم تقریباً موضع تلویحی فدراسیون را به افکار عمومی نشان داد که کسی موافق حضور اسکوچیچ نیست.

, مصاحبه,

البته که تاج و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون پس از پیروزی در انتخابات حتی یک نشست غیررسمی هم با کادرفنی تیم ملی برگزار نکردند تا در عمل به اسکوچیچ بفهمانند که او سرمربی موردنظرشان نیست. این در حالی است که بیش از ۶ نفر از اعضای هیأت رئیسه فعلی موافق برکناری وی و بازگشت کی‌روش با شرایطی خاص به فوتبال ایران بوده‌اند.

,

همین مسئله باعث شد تا اسکوچیچ نام تیم ملی فوتبال ایران را از بیوی اینستاگرامی‌اش پاک کند و به گفته حمید استیلی که سرپرست تیم هست، کار را بخواباند چرا که فدراسیون شأن و شخصیت وی را درک نکرده و ارزش وی را ندانسته. البته گفته‌های حمید استیلی دفاع از خودش هم هست، چرا که در صورت بازگشت کی‌روش جایی برای وی روی نیمکت تیم ملی نیست.

,

در حالی که پیش از این گفته می‌شد کارلوس کی‌روش با قرارداد ۹۰۰ هزار دلاری به تهران باز خواهد گشت، وی در تماس تصویری با تاج به دستمزد ماهانه ۵۰ هزار یورو تا پایان جام جهانی راضی شده و قرار است درباره ادامه همکاری با این سرمربی پرتغالی پس از پایان تورنمنت قطر تصمیم‌گیری به‌عمل بیاید.

,

نکونام در کنار کی روش

, نکونام در کنار کی روش,

, , ,

شنیده شده یکی از مربیان به‌نام لیگ برتری که برخی‌ها وی را جواد نکونام می‌دانند، قرار است نقش دستیاری کی‌روش را برعهده بگیرد. برخی شایعات حاکی از این بوده‌اند که دراگان اسکوچیچ به فولاد خواهد رفت اما این ماجرا چندان منطقی نیست چرا که فدراسیون به وی پیشنهاد تیم امید را داده و اسکوچیچ نپذیرفته.

,

به نظر می‌رسد نکونام تا پیش از اردوهای تیم ملی در فولاد باشد و به محض برپایی اردو که با تعطیلی لیگ هم همراه هست به اتریش برود. نکونام در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی خواهد بود و سپس باز هم به فولاد باز خواهد گشت تا کاری شبیه به آن چه کریم باقری در دوران اسکوچیچ می‌کرد را انجام بدهد.

,

مشکل بعدی فدراسیون بحث رقم فسخ قرارداد و غرامت دراگان اسکوچیچ خواهد بود که صحبت‌ها تا مبلغی در حد ۳۰ میلیارد تومان هم شنیده شده اما با اظهارنظر قاطعانه روز گذشته وزیر ورزش و جوانان، در واقع هیچ مشکلی پیش پای فدراسیون نیست و وزارت از محل دولت این امکان را فراهم خواهد ساخت که هم غرامت اسکوچیچ پرداخت شود و هم حقوق کی‌روش.

,

دیگر با قاطعیت می‌توان گفت که کار تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به پایان رسیده و کارلوس کی‌روش پرتغالی در روزهای ابتدایی هفته آینده به ایران باز خواهد گشت.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , سجادی: جلسه با ملی پوشان در قطر علی رغم میل من رخ داد/ به ماجدی گفتم اگر می خواهی کی روش یا زیدان را بیاوری، ما پولش را می دهیم, سجادی: جلسه با ملی پوشان در قطر علی رغم میل من رخ داد/ به ماجدی گفتم اگر می خواهی کی روش یا زیدان را بیاوری، ما پولش را می دهیم,
 
, , تکذیب اظهارات وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و اعلام اتهامات مهدی تاج!, تکذیب اظهارات وزیر ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و اعلام اتهامات مهدی تاج!]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه