اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

تخصیص اعتبار 38 هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی معلمان

تخصیص اعتبار 38 هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی معلمان
وزیر آموزش و پرورش از تخصیص اعتبار 38 هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: این اعتباردر طول 18 ماه بین مشمولان توزیع می‌شود.
[

به  گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: منابع ما 38 هزار میلیارد تومان است و بین مشمولان در طول 18 ماه توزیع می‌شود و این شروع رتبه‌بندی معلمان است و برای سال آینده تقویمی یعنی سال 1402 به صورت استحقاقی به هر فرد در هر رتبه پرداخت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان ,

به گفته وی، برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند. یکسری از مدارک هستند که در سامانه ما قرار دارند و همکاران ما باید یکسری مدارک تکمیلی را بارگذاری کنند که این مدارک مربوط به صلاحیت عمومی و یا شایستگی عمومی و شایستگی تخصصی و حرفه‌ای است و ما این مدارک را نداریم و باید یکبار برای همیشه در راستای اجرای این طرح این مدارک در سامانه مشخص شده قرار گیرد.

,

نوری تصریح کرد: ما از همکارانمان درخواست می‌کنیم که این کار را هرچه زودتر انجام دهند؛ انجام اجرای این موضوع از 31 شهریورماه تمدید شده و من از همکارانم خواهش می‌کنم هرچه زودتر این اطلاعات و مدارک را جمع‌آوری و ثبت کنند تا ما این کار را زودتر انجام دهیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه