اخبار داغ

سردار رحیمی خبر داد؛

به‌کارگیری ۵ هزار پلیس برای بازگشایی مدارس

به‌کارگیری ۵ هزار پلیس برای بازگشایی مدارس
فرمانده انتظامی تهران به به‌کارگیری ۵ هزار پلیس برای بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته شاهد افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در صبح و عصر مهر ماه خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بابیان اینکه تدابیر بازگشایی مدارس با جلسات متعدد و فراوان فراهم شده است و آمادگی برای ایام با شکوه بازگشایی مدارس ایجاد شده است، گفت: پیش بینی ما این است که با توجه به تعطیلی دو ساله حجم ترافیک بالا خواهد رفت و افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در صبح و عصر پیش بینی شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه بالغ بر ۵ هزارنفر در کنترل ترافیک و جمع کثیر همکاران در یگان امداد در این ماموریت مهم جهت تسهیل عبور و مرور فعالیت دارند تا وضعیت مناسبی برای خانواده ها و فرزندان فراهم شود، گفت: در جلسه هماهنگی امروز اولویت بحث مدارس است تا در طول سال تحصیلی بحث مراقبت و امنیت مدارس در دستور کار قرار گیرد و در مدارس ابتدایی و دبیرستان بحث امنیت و آمد و رفت دانش آموزان مورد توجه است.

به گفته فرمانده انتظامی تهران، پاکسازی اطراف مدارس به طور ویژه انجام خواهد شد‌ و کلانتری‌ها، مدرسه‌های  حوزه استحفاظی خود را شناسایی کردند.

سردار رحیمی گفت: ساماندهی سرویس مدارس که دو سال خلل و رکود داشتند توسط همکاران در پلیس راهنمایی رانندگی آغاز شده است.

فرمانده انتظامی تهران گفت: بخش جدیدی از رانندگان آموزش دیدند که اصول قوانین و حمل و نقل دانش آموزان رعایت شود و همچنین حفظ استاندارد و ایمنی خودروها نیز در دستور کار است.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه