اخبار داغ

مسعود ده نمکی با آزادی مشروط راهی تلویزیون می‌شود

مسعود ده نمکی با آزادی مشروط راهی تلویزیون می‌شود
سریال طنز و کمدی «آزادی مشروط» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی قرار است از اول آبان ماه از شبکه اول سیما میهمان خانه های مردم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ده نمکی که کار در رسانه را از سال ها پیش با سردبیری در ماهنامه ها و هفته نانمه هایی مثل شلمچه و صبح دوکوهه شروع کرده بود، نام خودرا با مستندی جنجالی به اسم «فقر و فحشا» بر سر زبان ها انداخت تا چند سال بعد سینما را با «اخراجی» های خود سوپرایز کند. فیلمی که برخلاف روال طبیعی سینمای دفاع مقدس تابو شکنی کرده بود و اتفاقا با همراهی تماشاگران و منتقدان سینمایی نیز روبرو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مسعود ده نمکی,

سه گانه اخراجی ها باعث شد تا مسعود ده نمکی گیشه سینماها را تا سال ها در تسخیر خود قرار دهد و بعدها با «رسوایی» ثابت کرد که جنس مخاطب عامه سینما را می شناسد؛ هرچند از همان موقع عده ای از منتقدان با سبک فیلمسازی او میانه خوشی نداشتند و همواره آثار او را مورد لطف خودشان قرار می دادند!

,

ده نمکی که با فیلم های سینمایی خود تماشاگران زیادی را به سالن های سینما کشاند، سال 89 بود که با همان مدل سبک فیلمسازی دوربین به دست های خود سریال «دارا و ندار» را برای تلویزیون به روی آنتن برد تا با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کند؛ هرچند ده نمکی در تلویزیون آدم پرکاری نبوده و نهایتا کارنامه تلویزیونی او به سه سریال دارا و ندار، معراجی ها و دادستان ختم می شود، اما حالا با سریال جدید خود یعنی «آزادی مشروط» قرار است به زودی کنداکتور شبکه اول سیما را از آن خود کند.

, تلویزیون, آزادی مشروط,

سریال ۳۰ قسمتی «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی از یکشنبه اول آبان ماه راهی شبکه اول سیما خواهد شد.

, کرونا , شبکه اول,

نگارش فیلم‌نامه این سریال، توسط کریم خودسیانی و شهاب عباسی بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی انجام شده است؛ فرشاد گل سفیدی به مانند سایر آثار ده نمکی مدیر فیلمبرداری این سریال است و بهنام ابطحی آهنگسازی این کار را برعهده داشته است.

,

این سریال یکی از آثاری است که بازیگران بسیاری در آن به ایفای نقش پرداخته اند؛ علیرضا استادی، سروش جمشیدی، علی مشهدی، حسین رفیعی، شهین تسلیمی، مریم کاویانی، هلیا امامی، پوراندخت مهیمن، بهنوش بختیاری، پرویز فلاحی‌پور، مهران رجبی، نیماشاهرخ شاهی، رامین راستاد، کاوه سماک‌باشی، حدیثه تهرانی، صهباشرافتی، افشین سنگ چاپ، لیلا بوشهری، اکبر رحمتی، شهاب عباسی، محمدرضا رهبری، مجید شهریاری، ساقی زینتی، فریبا ترکاشوند، عباس محبی و سامان گوران تنها بخشی از لیست بلند بازیگران این سریال طنز و کمدی اند.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

«آزادی مشروط» ده نمکی به صداگذاری رسید

, «آزادی مشروط» ده نمکی به صداگذاری رسید, «آزادی مشروط» ده نمکی به صداگذاری رسید,

تلخی بی پایان برای بی همگان

, تلخی بی پایان برای بی همگان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه