اخبار داغ

رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای انجام خواهد گرفت؛

تاج: با احترام به شرایط نکونام، در حال تعامل با فولاد هستیم/ حضور جواد در تیم ملی به نفع فوتبال ماست

تاج: با احترام به شرایط نکونام، در حال تعامل با فولاد هستیم/ حضور جواد در تیم ملی به نفع فوتبال ماست
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نظرمان با کی‌روش بر این است که حضور جواد نکونام در تیم ملی، به نفع فوتبال کشور ماست.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان لرستان در جمع اهالی رسانه اظهار داشت: لیگ ما در مقطعی ۱۸ تیمه بوده اما تصمیم به ۱۶ تیم شدن گرفتیم و اکنون ۱۸ تیمه کردن لیگ در شرایط کنونی دشوار است و کار فنی زیادی نیاز دارد. لیگ‌های برتر و پربازده دنیا در حال حاضر ۱۶ تیمی هستند و ما زمان نداریم و گسترش لیگ برتر هم عملی نیست اما اگر راه حلی پیدا شود یا تیمی سقوط کند، در این شرایط قابل بررسی خواهد بود. 

,

وی پیرامون شرایط جواد نکونام برای حضور در تیم ملی عنوان داشت: نگاه فدراسیون به حضور نکونام برنامه‌ای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است و نکونام اکنون تحت قرارداد تیم فولاد بوده و باید شرایطش در این تیم محترم باشد. اعلام کردیم به دنبال این هستیم که تعاملی با فولاد برقرار کنیم که این اتفاق بیفتند. نظرمان با کی‌روش بر این است که اگر این اتفاق بیفتد، به نفع فوتبال کشور ماست.

,

تاج درباره وضعیت ورود تکنولوژی VAR به لیگ برتر فوتبال ایران بیان داشت: به دنبال عملیاتی کردن این امر برای فوتبال کشور، ایجاد سیستم وی آی آر و پوشش ضعف‌های داوری هستیم، باید موانع پیش روی آن برطرف شوند. برخی اشتباهات داوری موانع جدی برای لیگ ایجاد می‌کنند، اگر لیگمان به VAR مجهز شود، این مشکلات برطرف خواهد شد.

,

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان با اشاره به تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفت: خیلی بد است که اطراف‌مان همه بتوانند خودشان باشگاه‌هایشان را ممیزی بدهند و ما را تعلیق کنند. این تعلیق باید شکسته شود که یک سال بود و به ۲ ماه تبدیل شد و از این دوماه هم ۱۵ روز گذشته و این رفع تعلیق انجام خواهد شد. 

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , تاج: ۴ امتیاز ۴ سال قبل بهترین نتیجه تاریخ ماست/ بهترین تدارکات هم تضمین‌کننده صعود از گروه جام‌جهانی نیست, تاج: ۴ امتیاز ۴ سال قبل بهترین نتیجه تاریخ ماست/ بهترین تدارکات هم تضمین‌کننده صعود از گروه جام‌جهانی نیست]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه