اخبار داغ

امام جمعه باقرشهر و کهریزک :

اقدام کینه‌توزانه در حرم حضرت شاهچراغ(ع) نشانه عجز دشمنان است

اقدام کینه‌توزانه در حرم حضرت شاهچراغ(ع) نشانه عجز دشمنان است
امام جمعه باقرشهر و کهریزک گفت: اقدام کینه‌توزانه در حرم حضرت شاهچراغ(ع) نشان از عجز دشمنان جامعه اسلامی داشته و ملت صبور و بصیر ایران توطئه‌های دشمنان را شناخته و خنثی‌سازی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به جنایت خونین در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) بیان داشت: دشمنان اسلام بار دیگر در جنایتی خونبار با هتک حرمت حریم مقدس حضرت احمد ابن موسی(ع) جمعی از زائران را به صورت مظلومانه به شهادت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
امام جمعه بخش کهریزک گفت: این حادثه و جنایت ددمنشانه نشان داد که دشمنان بی‌رحم ملت ما منتظر فرصتی برای انتقام از مردم بوده و این روزها که امنیت کشور مورد تهدید قرار گرفته فرصتی برای بدخواهان ملت و نظام فراهم شده تا در سایه وضعیت اسفبار یک ماهه اخیر به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.
,
 
,
حجت الاسلام استیری بیان داشت: کانال‌هایی که این روزها اشک تمساح برای ملت ما می‌ریزند از این حادثه خوشحالند و این بزرگترین دلیل است که غربی‌ها و اروپایی‌ها خیرخواه ملت ما نبوده و نخواهند بود.
,
 
,
وی با اشاره به آیه‌ای در قرآن کریم که خطاب به پیامبر اسلام(ص) بوده، اظهار داشت: در آیه‌ای خطاب به پیامبر اکرم(ص) گفته شده اینان می‌گویند ما خیرخواهیم و ایمان آوردیم ولی در خلوت از شدت خشم نوک انگشتان خود را می‌گزند و مصداق این آیه همین افراد هستند که به ظاهر خود را خیرخواه ملت می‌خوانند اما در فرصت مناسب به ملت آسیب می‌زنند.
,
 
,
امام جمعه باقر شهر و کهریزک تصریح کرد: در این یک ماه دیدیم چه آسیب‌هایی به ملت و نظام ما زدند و در حریم شاهچراغ(ع) چه جنایتی رقم خورد.
,
 
,
حجت الاسلام استیری خاطر نشان کرد: این حادثه می‌تواند برای معترضان غفلت‌زده زنگ خطر و بیدار باشی باشد برای اینکه نتیجه‌ کارهای چشم بسته و کودکانه چیست و چه تبعاتی دارد.
,
 
,
وی تصریح کرد: البته این اقدامات کینه‌توزانه نشان از عجز دشمنان جامعه اسلامی داشته و ملت صبور و بصیر ایران توطئه‌های دشمنان را شناخته و خنثی‌سازی می‌کند.
,
 
,
حجت الاسلام استیری گفت: همانگونه که بارها رهبری فرمودند دوران بزن در رو تمام شده، جنایتکاران نیز بدانند عاقبت جنایت خود را خواهند دید و زبانه‌های آتشی که افروختند دامن‌گیر خودشان خواهد شد.
,
 
,
وی در پایان اظهار داشت: از مسئولین قضائی و امنیتی خواستاریم عاملان این جنایت را به سزای اعمال خود رسانده و مثل همیشه پاسدار امنیت کشور باشند.
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه