اخبار داغ

نماینده مردم‌ بیرجند، درمیان و خوسف در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان:

حفظ نظام و انقلاب فقط با تفکر بسیجی ممکن است/ دانشجو و دانشگاه ظرفیتی عظیم برای خلق علم و توسعه

حفظ نظام و انقلاب فقط با تفکر بسیجی ممکن است/ دانشجو و دانشگاه ظرفیتی عظیم برای خلق علم و توسعه
خسروی گفت: حفاظت از اسلام و انقلاب تحقق یافتنی نخواهد بود مگر با تفکر بسیجی و اولین مصداق تفکر بسیجی داشتن بصیرت است و در مرحله بعدی دشمن شناسی است که باید با نوع برنامه دشمن آشنایی داشته باشیم که چه برنامه ای در سر دارد نظامی، بیولوژیک، رسانه ای و ... کدامیک از این هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم شریف شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان این که افرادی که می خواهند نسل های آینده را بسازند شما مربیان هستید به چند نکته اشاره کرد و گفت: در سفر شیخ زکزاکی به ایران در سالگرد انقلاب امام یک قرآن به او می‌ دهد و می فرمایند سلام مرا به مردم نیجریه برسانید و به آن‌ها بگویید که همه حرف خمینی همین قرآن است ما آمده ‌ایم قرآن را در کشور خود پیاده و کمک کنیم که دیگران هم قرآن را در کشورشان پیاده کنند به آن‌ها بگویید خمینی غیر از قرآن هیچ ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

به گفته وی نکته بعدی هم امام‌خمینی (ره) همیشه تاکید داشتند که بانوان در مسائل انقلاب از آقایان جلوتر هستند و در واقع هم همین طور است و نقش بانوان بسیار تاثیر گذار در مسائل است.

,

وی ادامه داد: دانشگاه به لحاظ دنیوی و اخروی یک محور در جامعه است به این معنا که اگر بخواهیم بحث های سیاسی توسعه و قدرت را مطرح کنیم به طور حتم اگر اقتصاد یک محور توسعه است یکی از محورهای توسعه در کلان نیروی انسانی است جایی که نیروی انسانی را به عنوان محور توسعه و پیشرفت تربیت می کند دانشگاه است و این مکان جای کمی نیست.

,

خسروی به حدیث امام علی (ع) که می فرمایند علم قدرت می آورد اشاره کرد و افزود: هر فردی نان زحمت خودش را می خورد این که کشورهای اروپایی در برخی از مسائل علمی جایگاه دارند به خاطر زحمتی بوده که کشیده اند و از فرصت ها بهترین استفاده را کردند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه دانشگاه و دانشجو را ظرفیتی عظیم بیان کرد و گفت: قدرت بازدارندگی موشکی ایران هم حاصل تلاش جوانان نخبه و دانشجوی ایران است که سپاه توانسته از ظرفیت آن ها به درستی استفاده کند و آن پیوند علم و صنعت را ایجاد کند کاری که بسیاری از سازمان ها از آن غافل شدند.

,

به گفته وی، امروز فرمانده هوایی آمریکا در مصاحبه ای می گوید جمهوری اسلامی بر ما برتری هوایی دارد اما ایران مشابه آن ها عمل نمی کند و از این برتری برای کشتن میلیون ها نفر بیگناه استفاده نمی کند .

,

خسروی ادامه داد: هم اکنون هم که بیش از ۶۰ روز اغتشاش در کشور وجود دارد که مشکلات بسیاری را برای ایران به وجود آورده اند و بیش از ۸۰۰ قبضه سلاح جنگی گرفته شده و عوامل آن هم یک سرش به غرب کشور و به طور مشخص به کردستان عراق و اربیل برمی گردد زمانی که میخواهیم انتقام بگیریم از مردم منطقه درخواست تخلیه مکان می شود تا به افراد بی گناه آسیبی نرسد و این یعنی بهره گیری از علم و نه سو استفاده از آن است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر برای علم خودتان عمق علمی و عقبه استراتژیک درست نکنید دیگران بر شما سلطه می کنند در جریان کرونا مشاهده کردید که یک ماسک به ما نمی دادند و امروز با همین قدرت علم امثال شما نه تنها جلوی مرگ ۷۰۰ نفر در آخرین روزهای دولت قبل گرفته شده بلکه حتی واکسن به کشورهای آمریکای لاتین و ونزوئلا هم صادر می  کنیم.

,

خسروی با اشاره به اهمیت بسیج با توجه به آغاز هفته بسیح ادامه داد: با توجه به قضایای کشور هر فردی به تناسب جایگاه خود مسئولیت دارد و امروز یکی از مسئولیت های ما نگهداری از نظام اسلامی و انقلاب اسلامی است و این موضوع هم دلایلی دارد بعضی ها می گویند بسیج از کجا آوردید به صراحت بیان می کنم از قرآن فلسفه تشکیل بسیج است بر اساس   آیه ۲۵۰ سوره بقره اگر در مقابل عده ای متجاوز مدافع وجود نداشته باشد فساد زمین را می گیرد و اگر مدافعان نبودند داعشی ها که در سوریه با دو دلار ناموس آن ها را خرید و فروش می کرد امروز مرزهای ایران را اشغال کرده بودند.

,

به گفته وی، در بیست و دومین سوره قرآن در سوره حج آیه ۴۱ هم به این موضوع اشاره شده که اگر دفاع نباشد تمام مراکز پرستش خدا اعم از مسجد، کلیسا،  معبد و ‌…‌ از بین می رود و  داعش هم وقتی به سوریه آمد به احدی رحم‌نکرد  نه به مسجد نه به حسینیه  و نه به شیعه و نه به سنی همه را از بین برد.

,

خسروی با تاکید بر این فلسفه بسیج حضور حداکثری مردم در دفاع از انقلاب است ادامه داد: این که رهبر کبیر انقلاب می فرمایند خدایا من را در آن دنیا با بسیجیان محشور کن به مقام بالای بسیج اشاره کردند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: حفاظت از اسلام و انقلاب تحقق یافتنی نخواهد بود مگر با تفکر بسیجی و اولین مصداق تفکر بسیجی داشتن بصیرت است و در مرحله بعدی دشمن شناسی است که باید با نوع برنامه دشمن آشنایی داشته باشیم که چه برنامه ای در سر دارد نظامی،  بیولوژیک، رسانه ای و … کدامیک از این هاست.

,

وی ادامه داد: در جنگ مقابل عراق نظامی بود در کنار آن جنگ‌ اخلاقی هم داریم و  امروز بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی آمیخته ای از اقتصاد، سیاست و رسانه و باید بسیجی ما این موضوعات را درک کند.

,

به گفته وی در مدت ۶۰ روز گذشته شبکه صعودی اینترنشنال ۴۸ هزار دروغ را به واسطه فردی به نام مسیح علی نژاد و بقیه همکارانش بیان کرده است و در اوایل شروع این فتنه گفته بودند که ۵۴ استان ایران درگیری است در حالی که ایران فقط ۳۱ استان دارد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای رهایی از گرفتاری ها فقط باید به قرآن پناه ببریم همان کتابی که بیشتر ما ها فکر می کنیم فقط برای مراسم مذهبی باید از آن استفاده شود در صورتی که قرآن کتاب زندگی است و برای موضوعات فعلی هم راهکار ارائه کرده است و بر اساس فرمایش خدا باید هر مطلبی که بیان می شود  با تحقیق بپذیرید و مطلبی که اطمینان ندارید را ترتیب اثر ندهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه