اخبار داغ

اشتباه عجیب رسانه‌های ضدایرانی در مخابره مصاحبه؛

پاسخ سنجیده ستاره تیم ملی به پرسش سیاسی خبرنگار سوئدی/ طارمی: بیا از فوتبال حرف بزنیم!

پاسخ سنجیده ستاره تیم ملی به پرسش سیاسی خبرنگار سوئدی/ طارمی: بیا از فوتبال حرف بزنیم!
پرسش سیاسی خبرنگار سوئدی از مهدی طارمی، پاسخ سنجیده ستاره تیم ملی را به همراه داشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پس از شکست سنگین و باورنکردنی تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال مقابل تیم ملی انگلیس با نتیجه ۶ بر ۲ به سود سه‌شیرها، مهدی طارمی مقابل دوربین شبکه SVT سوئد برای مصاحبه قرار گرفت.

,

خبرنگار شبکه سوئدی درباره مسائل اخیر اجتماعی در ایران از او سؤال پرسید و گفت که آیا این حواشی بر اردوی تیم ملی تأثیر گذاشته که طارمی در پاسخ به او گفت: بیا لطفاً درباره فوتبال صحبت کنیم. ما برای فوتبال بازی کردن این جا هستیم و بازی سختی داشتیم.

,

این مصاحبه امروز در شرایطی از سوی رسانه سوئدی منتشر شده که رسانه‌های فارسی‌زبان غربی به اشتباه پاسخ طارمی را در گفت‌وگو با فیفا مخابره کرده‌اند؛ آن هم در شرایطی که فدراسیون جهانی فوتبال تاکنون بارها بر جدایی سیاست از فوتبال و امتناع از موضع‌گیری بیانیه داده است.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , بمب خبری در اردوی تیم ملی ایران؛ مهدی طارمی، جانشین کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد؟!, بمب خبری در اردوی تیم ملی ایران؛ مهدی طارمی، جانشین کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد؟!,
 
, , پیام اینستاگرامی متفاوت سرمربی تیم ملی به یوزهای پارسی/ کی‌روش: نباید به تماشاگرنماها توجه کنیم!, پیام اینستاگرامی متفاوت سرمربی تیم ملی به یوزهای پارسی/ کی‌روش: نباید به تماشاگرنماها توجه کنیم!]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه