اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان:

۳۰۰میلیارد از خسارات سیل مانسون در کهگیلویه‌وبویراحمد جبران می‌شود

۳۰۰میلیارد از خسارات سیل مانسون در کهگیلویه‌وبویراحمد جبران می‌شود
عمادی گفت: ۳۰۰میلیارد اعتبار لازم برای جبران خسارت سیل مانسون واحد‌های مسکونی اختصاص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس روح‌الله عمادی در نشست شورای برنامه‌ریزی در خصوص خسارات‌های سیل مانسون که در سالن اجتماعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، خبر خوبی برای افرادی که در سیل مانسون دچار خسارت شدند داشت و گفت: یک هزار و ۱۵۵ واحد در سیل مانسون که در تابستان امسال بودند دچار خسارت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبلغ ۳۰۰ میلیارد برای جبران خسارت سیل واحد‌های مسکونی به استان اختصاص داده شد که کار ۲۰۰ واحد مسکونی در شهرستان کهگیلویه به اتمام رسیده است.

,

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد اعتبارات سیل به واحدهای مسکونی جذب شده گفت: برای واحد‌های مسکونی شهری ۲۵۰ میلیون و واحد‌های روستایی ۲۰۰ میلیون اختصاص داده شد و بلاعوض برای هر شهری ۵۰ میلیون تومان است.

,

این مسئول با بیان اینکه به اندازه همه این واحدها اعتبارات دولتی اختصاص داده شده، گفت: این مبلغ مدت دو هفته‌ای است که ابلاغ شده است و دومین استان کشور هستیم که این میزان اعتبار اختصاص داده شده است.

,

بعد از ارائه این گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اختصاص این میزان اعتبار با توجه به شرایط اقتصادی کشور اقدام خوبی است که از دولت تشکر می‌کنم، گفت: تخصیص اعتبار به حوزه بنیاد مسکن کار ارزشمندی است که باید حتما اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند چه کار بزرگی انجام شده و جای شکر دارد.

,

سید علی احمدزاده بیان کرد: مناطق روستایی و جامعه عشایری در سیل اخیر خسارت زیادی دیدند که برای جذب اعتبارات این حوزه‌ها غفلت نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه