اخبار داغ

بنابر برخی اخبار غیررسمی؛

افزایش شانس ابقای کی‌روش روی نیمکت تیم ملی/ با CQ تا پایان جام ملت‌ها؟!

افزایش شانس ابقای کی‌روش روی نیمکت تیم ملی/ با CQ تا پایان جام ملت‌ها؟!
برخی اخبار غیررسمی از ابقای کارلوس کی‌روش بر نیمکت تیم ملی حکایت داشته‌اند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته پس از شکست ملی‌پوشان مقابل تیم ملی آمریکا و حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، همراه با شاگردانش به تهران بازگشت و روز گذشته هم به گشت‌وگذار در پایتخت پرداخت.

,

با وجود این که تیم ملی در قطر نتایجی ضعیف‌تر از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گرفت و با کسب تنها ۳ امتیاز و ثبت ۲ شکست به خانه برگشت، برخی منابع نزدیک به این سرمربی ۶۹ ساله و فدراسیون فوتبال از توافق ضمنی طرفین تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ خبر داده‌اند.

,

, ,

کی‌روش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد داشت و تمدید این هم‌کاری مشروط به نتایج مناسب ملی‌پوشان در قطر و تأیید کمیته فنی و اعضای هیأت رئیسه بوده که به نظر با حمایت وزیر ورزش و جوانان از این سرمربی و اتفاقات رخ داده، سی‌کیو حداقل یک سال دیگر در ایران خواهد ماند.

,

طبق آخرین اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از انصراف چین از میزبانی جام ملت‌ها، کشور قطر قرار است در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ (از ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳) میزبان مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی قاره کهن باشد که با این تفاسیر، کی‌روش در صورت ابقا حداقل تا پایان سال آتی سرمربی تیم ملی خواهد بود.

,

بر اساس برنامه اعلامی از سوی کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان، دستیاران کارلوس کی‌روش تا روز یک‌شنبه (فردا) ایران را ترک خواهند کرد و سرمربی پرتغالی نیز با کمی تأخیر نسبت به باقی نفرات، به کشورش باز خواهد گشت.

,

بیشتر بخوانید؛

, , گشت‌وگذار کی‌روش در کاخ سعدآباد پس از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی!, گشت‌وگذار کی‌روش در کاخ سعدآباد پس از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی!]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه