اخبار داغ

نماینده مردم قزوین در مجلس در گفتگو با دانا:

بذرپاش می‌تواند در وزارت راه و شهرسازی با بهره گیری از مدیریت نوین تحول ایجاد کند

بذرپاش می‌تواند در وزارت راه و شهرسازی با بهره گیری از مدیریت نوین تحول ایجاد کند
لطف الله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مدیریت نوین و به‌کارگیری دانش روز در حوزه گسترده وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم قزوین با بیان این‌که تخصص، اشنایی و تسلط به مباحث IT می‌تواند مدیریتی نوین را در وزرات راه و شهرسازی ایجاد کند، افزود: امروزه اگر مدیریت‌ها نتوانند از مدیریت‌های نوین و IT بهره بگیرند، قطعأ مدیریت‌هایی بی کیفیت و پر هزینه خواهند بود و بازدهی مورد انتظار را ندارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سیاه‌کلی تصریح کرد: هر مدیری فناوری نوین را پشتوانه مدیریت خود قرار دهد می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت و سرعت کار موفق باشد؛ از این جهت مهرداد بذرپاش مدیری توانمندی و شایستگی دارد.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد:  بذرپاش می‌تواند در حیطه گسترده راه و شهرسازی و انواع تخصص‌ها و حوزه ها شامل ریلی، زمینی، هوایی، جاده ای و مسکن تحولی نوین ایجاد کند، از این تخصص استفاده کند و مدیری موفق باشد. 
,
 
,
گفتنی است مهرداد بذرپاش متولد ۱۳۵۹ در تهران، به‌عنوان ریاست دیوان محاسبات کشور، نماینده مجلس در دوره نهم، معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا و مشاور اجتماعی رئیس‌جمهور فعالیت کرده است.
,
 
, , ,

بیشتر بخوانید:

, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,

بررسی کارنامه گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و‌شهرسازی/ از تمجید بی سابقه رهبر انقلاب تا استقبال بهارستان نشینان

, بررسی کارنامه گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و‌شهرسازی/ از تمجید بی سابقه رهبر انقلاب تا استقبال بهارستان نشینان,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه