انتخابات در 677 شعبه اخذ رای خراسان جنوبی آغاز شد
رأیگیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 677 شعبه اخذ رای شهری و روستایی خراسان جنوبی آغاز شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رأیگیری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 677 شعبه اخذ رای شهری و روستایی خراسان جنوبی آغاز شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
انتخابات از ساعت 8 امروز جمعه 2 اسفند ماه با حضور اقشار مختلف مردم در پای صندوقهای اخذ رای آغاز شد.
,
شایان ذکر است، مردم ولایتمدار خراسانجنوبی دقایقی قبل از زمان آغاز رای گیری در شعب اخذ رای حضور یافتند.
,
خراسان جنوبی چهار کرسی در مجلس یازدهم دارد و بیش از ۵۶۴ هزار نفر در این استان مرزی واجد شرایط رأی دادن هستند.
, 
, 
, 
,
آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در اولین دقایق آغاز رأیگیری یازدهمین دورهی انتخابات مجلس شورای اسلامی رای خود را به صندوق انداخت.
آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز بعد از انداختن رای خود به صندوق در جمع دستاندرکاران برگزاری انتخابات، اظهار کرد: انتخابات برای ما یک جشن است و بر دشمنان اسلام و ایران بسیار ناگوار است.
وی افزود: در گذشته دیدیم که مردم هیچ کاره بودند مانند کشورهای عربی که اکنون هیچکاره هستند، در آن زمان مردم هیچکاره بودند و استعمارگران از پادشاه، مجلس و حتی کدخدا را انتخاب میکردند.
نماینده ولی فقیه در خراسانجنوبی گفت: کاری که انقلاب کرد این بود که دشمن را بیرون کرد و اختیارات به ناحقی که دست آنها بود به حق به دست مردم انقلابی داد.
آیت الله عبادی تصریح کرد: در نظام مردم سالاری این مردم هستند که باید سرنوشت خو را تعیین کنند و انتخابات ما بر دشمنانی که سوء استفاده میکردند بسیار سخت است و از هر دری وارد میشوند تا به انقلاب ما آسیب بزنند اما انقلاب آسیب پذیر نیست چرا که مردم دشمن شناس هستند.
وی افزود: امیدواریم در این انتخابات یک مجلس قدرتمند و بصیر داشته باشیم چراکه باید مشکلات بسیاری را حل و دشمن را مایوس کند و مردم از دستاورد خودشان میوه شیرین بچینند.
انتهای پیام/
آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در اولین دقایق آغاز رأیگیری یازدهمین دورهی انتخابات مجلس شورای اسلامی رای خود را به صندوق انداخت.
,
آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز بعد از انداختن رای خود به صندوق در جمع دستاندرکاران برگزاری انتخابات، اظهار کرد: انتخابات برای ما یک جشن است و بر دشمنان اسلام و ایران بسیار ناگوار است.
,
وی افزود: در گذشته دیدیم که مردم هیچ کاره بودند مانند کشورهای عربی که اکنون هیچکاره هستند، در آن زمان مردم هیچکاره بودند و استعمارگران از پادشاه، مجلس و حتی کدخدا را انتخاب میکردند.
,
نماینده ولی فقیه در خراسانجنوبی گفت: کاری که انقلاب کرد این بود که دشمن را بیرون کرد و اختیارات به ناحقی که دست آنها بود به حق به دست مردم انقلابی داد.
,
آیت الله عبادی تصریح کرد: در نظام مردم سالاری این مردم هستند که باید سرنوشت خو را تعیین کنند و انتخابات ما بر دشمنانی که سوء استفاده میکردند بسیار سخت است و از هر دری وارد میشوند تا به انقلاب ما آسیب بزنند اما انقلاب آسیب پذیر نیست چرا که مردم دشمن شناس هستند.
,
وی افزود: امیدواریم در این انتخابات یک مجلس قدرتمند و بصیر داشته باشیم چراکه باید مشکلات بسیاری را حل و دشمن را مایوس کند و مردم از دستاورد خودشان میوه شیرین بچینند.
,
انتهای پیام/
, ]
ارسال دیدگاه