اثر انگشت برای رای دادن الزامی نیست
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: الزام درج اثر انگشت روی برگه رای به منظور حفظ بهداشت و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت وگویی اظهار داشت: ثبت اثر انگشت در مراحل رای دهی الزامی نیست و اختیاری است.
وی افزود: صبح وزارت بهداشت در نامه ای به ستاد انتخابات کشور اعلام کرد به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری های واگیر دار خوب است این مسئله رعایت شود که ما نیز در ابلاغیه از این موضوع را به عوامل اجرایی اعلام کردیم.
,
,
منیع: تسنیم
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه