سخنگوی وزارت بهداشت:

ایران در مدیریت بیماری کرونا بهتر از کشورهای توسعه یافته عمل کرد

ایران در مدیریت بیماری کرونا بهتر از کشورهای توسعه یافته عمل کرد
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: برخلاف اغلب کشورهای درگیر ⁧کرونا⁩، این بیماری در ایران تحت مدیریت قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش جهان پور، سخنگوی و مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در توییتی نوشت: برخلاف اغلب کشورهای درگیر کرونا، این بیماری در ایران تحت مدیریت قرار گرفته است. بیماری کوید۱۹ در ایران در مقایسه با بسیاری از کشورهای توسعه یافته، بهتر مدیریت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه