فرماندار گالیکش:
در سال جدید هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا نداشتیم
فرماندار گالیکش گفت: خوشبختانه در سال جدید تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری کرونا در شهرستان گالیکش ثبت نشده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علیاصغر میرزایی صبح امروز در مصاحبه رادیویی با مرکز صدا و سیمای گلستان ضمن قدردانی از همکاری مردم و کمک خیرین خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات و کمبودها در ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان، با پیگیریهای صورتگرفته و با کمکهای مردمی و خیرین اقلام موردنیاز بهداشتی نظیر ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد و حاصل این تلاش ها این است که در سال جدید مورد فوتی بر اثر کرونا نداشتیم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,وی افزود: براساس دستورالعملهای ابلاغی، طرح پایش افراد در خروجی استان در محل ایستوبازرسی تنگراه توسط مرکز بهداشت و درمان و هلال احمر شهرستان در حال انجام است و افرادی که تب بالا دارند یا مشکوک به کرونا هستند شناسایی و برای آزمایشهای لازم به شبکه بهداشتودرمان هدایت خواهند شد.
,میرزایی گفت: غربالگری خانه به خانه با همت شبکه بهداشت و سپاه پاسداران در حال پیگیری است و تاکنون 21هزار نفر در این طرح تست شده و با تقویت تیمهای غربالگری سرعت این پایش بیشتر خواهد شد و در روزهای آینده انشالله همه مردم شهرستان در این طرح قرار خواهند گرفت.
,فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان با قدردانی از اقدامات صورتگرفته درخصوص ضدعفونی معابر سطح شهرستان، ادامه داد: تاکنون حداقل 12 مرحله محلولپاشی و ضدعفونی در سطح شهرها و روستاها توسط شهرداریها و دهیاریها صورت گرفته است و عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهرستان، اماکن عمومی، فضاهای سبز، عابربانکها، وسایل حملونقل عمومی، سطوح صاف و غیره ادامه دارد.
,وی یادآور شد: اقامتگاههای بومگردی، مهمانپذیرها، خانههای مسافر، هتلها و تفرجگاههای تفریحی سطح شهرستان تعطیل میباشد و جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا ورود مسافران به این اماکن ممنوع میباشد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه