عکس/سیزده به در جهادی
گروههای جهادی با حضور در بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز، محل نگهداری بیماران کرونایی با تهیه و توزیع آبمیوههای طبیعی روز طبیعت را جشن گرفتند.[

]
گروههای جهادی با حضور در بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز، محل نگهداری بیماران کرونایی با تهیه و توزیع آبمیوههای طبیعی روز طبیعت را جشن گرفتند.[

]
ارسال دیدگاه