مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران:

هوای تهران در حالت هشدار قرار دارد

هوای تهران در حالت هشدار قرار دارد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران وضیعت تهران تا امروز را نرمال دانست و گفت: باتوجه به برودت هوا از امروز شرایط استان درحالت نارنجی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در گفت‌وگویی درباره شرایط کلی استان درپی بارش‌های اخیر اظهار کرد: با توجه به برودت هوا کشاورزان تمهیدات لازم را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: با اعلام سازمان هواشناسی قبل از فعالیت سامانه بارشی اخطاریه بر اساس رنگ بندی برای نقاط مختلف استان صادر شده و تمام فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مکلف به رعایت مسائل ایمنی در تشدید بارش‌ها شدند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به آبگرفتگی‌های مختصر اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ نقطه انسدادی نداشتیم و برای امروز اخظار نارنجی برای استان تهران صادر شده است.

,

درجاتی به کاهش دمای بین ۵ تا ۱۰ درجه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به برودت ناگهانی هوا کشاورزان و پرورش دهندگان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محصولات انجام دهند.

,

انتهای پیام/ ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه