مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران:
هوای تهران در حالت هشدار قرار دارد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران وضیعت تهران تا امروز را نرمال دانست و گفت: باتوجه به برودت هوا از امروز شرایط استان درحالت نارنجی قرار دارد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در گفتوگویی درباره شرایط کلی استان درپی بارشهای اخیر اظهار کرد: با توجه به برودت هوا کشاورزان تمهیدات لازم را انجام دهند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی در ادامه افزود: با اعلام سازمان هواشناسی قبل از فعالیت سامانه بارشی اخطاریه بر اساس رنگ بندی برای نقاط مختلف استان صادر شده و تمام فرمانداریها و شهرداریها مکلف به رعایت مسائل ایمنی در تشدید بارشها شدند.
,مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به آبگرفتگیهای مختصر اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ نقطه انسدادی نداشتیم و برای امروز اخظار نارنجی برای استان تهران صادر شده است.
,درجاتی به کاهش دمای بین ۵ تا ۱۰ درجهای اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به برودت ناگهانی هوا کشاورزان و پرورش دهندگان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به محصولات انجام دهند.
,انتهای پیام/ ا
]
ارسال دیدگاه