سه خرید جدید برای تراکتور/ رونمایی تبریزی ها از بازیکنان تازه وارد

سه خرید جدید برای تراکتور/ رونمایی تبریزی ها از بازیکنان تازه وارد
باشگاه تراکتور از سه بازیکن جدید خود برای فصل آینده رونمایی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی تراکتور، سه بازیکن جدید با نظر علیرضا منصوریان و پس از توافق با مدیرعامل باشگاه و طی مراحل قانونی اخذ رضایتنامه به تراکتور پیوستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حبیب فرعباسی، وفا هخامنشی و محمد مهدی قنبری؛ سه بازیکنی هستند با تیم تراکتور قرارداد امضا کرده و به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شدند.

,

حبیب فرعباسی، دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجد سلیمان است که پس از عملکرد خوبش در این تیم به تراکتور پیوست و فصل آینده سنگربان این تیم خواهد بود.

,

دیگر بازیکنی که برای تقویت خط دفاعی سرخپوشان به تراکتور پیوسته، وفا هخامنشی است. وی سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، نفت آبادان و خونه‌به‌خونه بابل را نیز در کارنامه‌اش دارد.

,

محمد مهدی قنبری هم که فصل گذشته در تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه حضور داشت، با تایید کادر فنی و توافق باشگاه با تراکتور قرارداد امضا کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه