وضعیت مدیریتی استقلال باید زودتر مشخص شود
صادقی: 2 ساله نه، باید با فکری 5 ساله قرارداد می بستند/ شاید امسال اتفاقات خوبی رخ ندهد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قراردادی 2 ساله با محمود فکری امضا شده که به نظر کار اشتباهی بود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین صادقی پیشکسوت استقلال در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال درمورد انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: خوشحالم که کاپیتان باتعصب به عنوان سرمربی انتخاب شده است. قراردادی 2 ساله با وی امضا شده که به نظرم اشتباه بود. اعتقاد دارم باید قرارداد بلندمدت یعنی 3 ساله تا 5 ساله با وی امضا میشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی ادامه داد: از هواداران میخواهم که صبوری کنند. شاید اتفاقات خیلی خوبی امسال رخ ندهد و با یک شکست شرایط خیلی سخت شود. امیدوارم همه کمک کنند تا استقلال بتواند به روزهای خوب خود بازگردد. امیدوارم وضعیت مدیریتی باشگاه هم زودتر مشخص شود.
, .,انتهای پیام/
,,
]
ارسال دیدگاه