فیلم/سخنان مهم شهید نزار بنات درباره ایران و حاج قاسم

فیلم/سخنان مهم شهید نزار بنات درباره ایران و حاج قاسم
نزار بنات در ویدیویی پس از شهادت حاج قاسم گفت: ایران حکومتی است که 42 سال تحت تحریم است. ایران کشوری است که از 42 سال به این طرف بر اساس اخراج آمریکا و اسرائیل از منطقه فعالیت می کند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نزار بنات در ویدیویی پس از شهادت حاج قاسم گفت: ایران حکومتی است که 42 سال تحت تحریم است. ایران کشوری است که از 42 سال به این طرف بر اساس اخراج آمریکا و اسرائیل از منطقه فعالیت می کند. «نزار بنات» فعال فلسطینی و کاندیدای انتخابات پارلمانی، چند روز پیش به دست مأموران تشکیلات خودگردان با خشونت هرچه تمام، بازداشت شد و پس از ساعاتی جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه