نشست مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی درباره ایران
مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی پیرامون ایران و برجام نشست برگزار کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب به وقت تهران از نشست سران ارشد این رژیم باهم برای رایزنی درباره ایران و برجام خبر دادند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
«نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اسرائیل نشستی را با «یائیر لاپید» وزیر خارجه»، «بنی گانتس» وزیر جنگ و دیگر مقامهای ارشد امنیتی برای بحث درخصوص مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در وین و بازگشت احتمالی ایالات متحده به برجام انجام دادند.
,
به گزارش العالم، این منابع خبری به جزئیات بیشتری از گفتوگوهای رد و بدل شده بین مقامهای ارشد صهیونیستی اشاره نکردند.
,
پیش از این "بنی گانتس" وزیرجنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای پوچ و بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که این رژیم مانع از دستیابی ایران به سلاح هستهای خواهد شد.
,
گانتس در گفتوگو با کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم با ایران در کشمکش است و باید از خود دفاع کند.
,
وی در ادامه یاوهگوییهای خود افزود: فعالیتهای منفی ایران در منطقه غیرقابل قبول است و فکر میکنم مقامات ایران میدانند که ما آماده اقدام هستیم و همچنین میدانند که ما در خاک آنها عملیات انجام میدهیم.
,
انتهای پیام/
,
منبع: تسنیم
]
ارسال دیدگاه