در ادامه تجاوزات خود

ائتلاف سعودی ۱۴ مرتبه استانهای مارب و البیضا یمن را بمباران کرد

ائتلاف سعودی ۱۴ مرتبه استانهای مارب و البیضا یمن را بمباران کرد
ائتلاف متجاوز سعودی به بمباران مناطق مختلف یمن ادامه می دهد و جنگنده های این ائتلاف ۱۴ حمله هوایی را به استان های مارب و البیضا انجام دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی به حملات خود به مناطق مختلف یمن ادامه می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا، ائتلاف متجاوز سعودی ۱۱ حمله هوایی را به بخش صرواح استان مارب انجام داد.

همچنین منطقه ناطع در استان البیضاء نیز طی ۳ نوبت مورد بمباران جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.

گفتنی است که رژیم سعودی بیش از ۶ سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است.

در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت‌های این کشور وارد شده است.

,

در همین راستا، ائتلاف متجاوز سعودی ۱۱ حمله هوایی را به بخش صرواح استان مارب انجام داد.

همچنین منطقه ناطع در استان البیضاء نیز طی ۳ نوبت مورد بمباران جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.

گفتنی است که رژیم سعودی بیش از ۶ سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است.

در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت‌های این کشور وارد شده است.

,

در همین راستا، ائتلاف متجاوز سعودی ۱۱ حمله هوایی را به بخش صرواح استان مارب انجام داد.

,

همچنین منطقه ناطع در استان البیضاء نیز طی ۳ نوبت مورد بمباران جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.

,

گفتنی است که رژیم سعودی بیش از ۶ سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است.

,

در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت‌های این کشور وارد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه