در ادامه تجاوزات خود
ائتلاف سعودی ۱۴ مرتبه استانهای مارب و البیضا یمن را بمباران کرد
ائتلاف متجاوز سعودی به بمباران مناطق مختلف یمن ادامه می دهد و جنگنده های این ائتلاف ۱۴ حمله هوایی را به استان های مارب و البیضا انجام دادند.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، ائتلاف متجاوز سعودی به حملات خود به مناطق مختلف یمن ادامه میدهد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در همین راستا، ائتلاف متجاوز سعودی ۱۱ حمله هوایی را به بخش صرواح استان مارب انجام داد.
همچنین منطقه ناطع در استان البیضاء نیز طی ۳ نوبت مورد بمباران جنگندههای ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.
گفتنی است که رژیم سعودی بیش از ۶ سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است.
در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساختهای این کشور وارد شده است.
,
در همین راستا، ائتلاف متجاوز سعودی ۱۱ حمله هوایی را به بخش صرواح استان مارب انجام داد.
همچنین منطقه ناطع در استان البیضاء نیز طی ۳ نوبت مورد بمباران جنگندههای ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.
گفتنی است که رژیم سعودی بیش از ۶ سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است.
در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساختهای این کشور وارد شده است.
,
در همین راستا، ائتلاف متجاوز سعودی ۱۱ حمله هوایی را به بخش صرواح استان مارب انجام داد.
,
همچنین منطقه ناطع در استان البیضاء نیز طی ۳ نوبت مورد بمباران جنگندههای ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.
,
گفتنی است که رژیم سعودی بیش از ۶ سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است.
,
در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساختهای این کشور وارد شده است.
,
انتهای پیام/
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه