فرماندار نوشهر:
بحران کرونا در نوشهر جدی است/ روند افزایشی بستری بیماران کرونایی
سعید یزدانی گفت: با توجه به روند سریع آغاز موج پنجم ویروس کرونا و عدم پایداری وضعیت فعلی شهرستان نوشهر در صورت عدم رعایت موازین بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی با بحران مواجه خواهیم شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سعید یزدانی دوشنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نوشهر در خصوص بسیج همه امکانات ادارات و دستگاههای شهرستان بمنظور مدیریت و مقابله با کرونا، مهمترین دلیل شیوع موج جدید بیماری کرونا را عادیانگاری، خود ایمنپنداری و عدم رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و موازین بهداشتی دانست و افزود: تا رسیدن به وضعیت ثبات و آرامش، و به منظور حفظ جان شهروندان، تا اطلاع ثانوی بسته شدن برخی واحدهای صنفی، طرح های گردشگری، مجموعههای تفریحی توریستی را طبق دستورالعمل بهداشتی کشوری در دستور کار خواهیم داشت.
یزدانی تاکید کرد: با توجه به وضع نگرانکننده کنونی و واکسینه نشدن تعداد زیادی از هم وطنان استفاده از ماسک توسط شهروندان به خصوص در اماکن بسته و به منظور برخورداری از خدمات دولتی و عمومی اجباری است و کارمندان ادارات نیز موظف به رعایت این دستورالعمل و عدم ارایه خدمات به افراد فاقد ماسک هستند.
تشکیل کمیته های فرعی، بازدید های مستمر و گشتهای مشترک ادارات صنعت، معدن و تجارت، اداره بهداشت، درمان و تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی و بسته شدن برخی اماکن، مجموعه ها و واحدهای صنفی در مقطعی خاص، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در اماکن مذهبی، ورود جهادی دهیاران، شوراها و متولیان روستایی، اعمال محدودیتهای ترافیکی حضور تورهای مسافرتی و مدیریت آرامستانها بخشی از دستورات ویژه فرماندار نوشهر بمنظور مدیریت و مقابله با کرونا در شهرستان بود.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه