فیلم/

داستان جدایی خطیبی از آلومینیوم اراک

داستان جدایی خطیبی از آلومینیوم اراک
رسول خطیبی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر دلایل جدایی خود از تیم آلومینوم اراک قبل از شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ بیستم را بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  دیار آفتاب؛ رسول خطیبی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر دلایل جدایی خود از تیم آلومینوم اراک قبل از شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ بیستم را بیان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سرمربی سابق آلومینوم در بخشی از صحبت های خود با اشاره به اینکه خاطرات خیلی خوبی از اراک دارم که از ذهنم نمی‌رود گفت: واقعیتش من دروغ بلد نیستم، ۵۰ درصد رفتنم به خاطر این مسائل و مدیرعامل بود. ممکن است مدیرعامل خوبی بود اما باهم نمی‌توانستیم کار کنیم و حضور ایشان پنجاه درصد علت جدایی‌ام بود.

 وی افزود: پنجاه درصد دیگر زمانی که اعلام نیاز از تراکتور شد، به من گفتند که ما با چند مربی صحبت کردیم، خیلی‌ها به خاطر دلایلی نمی‌آیند و ما بازی‌های آسیایی را داریم.

خطیبی درباره پیشنهاد تراکتور گفت: گفتند شما باید بیایید کمک کنید، آلومینیوم هم خوب نتیجه گرفته است و تیم را جوری بسته‌اید که هر مربی بیاید نتیجه می‌گیرد؛ من واقعیتش چون تبریز شهر خودم بود، نمی‌توانستم نه بگویم، هر چند که می‌دانستم شرایطم سخت است.

انتهای پیام/

,

سرمربی سابق آلومینوم در بخشی از صحبت های خود با اشاره به اینکه خاطرات خیلی خوبی از اراک دارم که از ذهنم نمی‌رود گفت: واقعیتش من دروغ بلد نیستم، ۵۰ درصد رفتنم به خاطر این مسائل و مدیرعامل بود. ممکن است مدیرعامل خوبی بود اما باهم نمی‌توانستیم کار کنیم و حضور ایشان پنجاه درصد علت جدایی‌ام بود.

,

 وی افزود: پنجاه درصد دیگر زمانی که اعلام نیاز از تراکتور شد، به من گفتند که ما با چند مربی صحبت کردیم، خیلی‌ها به خاطر دلایلی نمی‌آیند و ما بازی‌های آسیایی را داریم.

,

خطیبی درباره پیشنهاد تراکتور گفت: گفتند شما باید بیایید کمک کنید، آلومینیوم هم خوب نتیجه گرفته است و تیم را جوری بسته‌اید که هر مربی بیاید نتیجه می‌گیرد؛ من واقعیتش چون تبریز شهر خودم بود، نمی‌توانستم نه بگویم، هر چند که می‌دانستم شرایطم سخت است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه