تغییر دوباره در مدیریت هپکو؛

سکان مدیرعاملی هپکو اراک به «علیرضا کاظمی» رسید

سکان مدیرعاملی هپکو اراک به «علیرضا کاظمی» رسید
با کناره گیری مدیرعامل کارخانه هپکو اراک «علیرضا کاظمی» به عنوان سومین مدیرعامل هپکو اراک طی یکسال اخیر عهده دار این سمت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ بر اساس اخبار رسیده از شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو «علیرضا کاظمی» از سوی رفیعی مدیرعامل هلدینگ هپکو به‌عنوان مدیرعامل هپکو اراک (کارخانه هپکو) منصوب شده است، کاظمی از مدیران سابق و بازنشسته شرکت هپکو است، وی که پیش تر طی سال های ۸۰ تا ۹۵ مدیریت برنامه ریزی این شرکت را برعهده داشته حالا سومین مدیرعامل هپکو اراک در کمتر از یکسال اخیر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

پیش‌ از این مهدی کلاته عربی از اواخر مرداد ماه سال گذشته پس از استقرار سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده در این شرکت به عنوان مدیرعامل هپکو اراک معرفی شده بود اما وی چندی قبل به علت آنچه عدم وجود برنامه مشخص و منسجم برای تولید از سوی سهامدار عمده عنوان کرده بود از این سمت استعفا داد، قبل تر جمشید غلامی از اواسط سال ۹۸ در حدود یک سال مدیرعامل کارخانه هپکو اراک بود که مدیریت و نحوه‌ی عملکرد وی در این مجموعه مورد اعتراض شدید پرسنل این شرکت قرار داشت.

گفتنی است شرکت هپکو تجربه ی تلخ دو بار خصوصی سازی غیراصولی را در کارنامه دارد که باعث شد این شرکت از روزهای اوج خود فاصله بگیرد تا جایی که وضعیت آن در سال های اخیر با بحران مواجه شود، هر چند این خصوصی سازی بزرگترین ضربه را به هپکو زد اما نقش نا کارآمدی و ضعف مدیریتی در این بین به وضوح مشهود است.

در کنار مسائل ریز و درشتی که هپکو طی این سال ها با آن دست و پنجه نرم می کند عدم وجود ثبات مدیریتی نیز از جمله موضوعاتی است که این واحد عظیم صنعتی را در فائق آمدن بر چالش های پیش رو دچار ضعف می کند، در طول چند سال اخیر با وجود بحران های هپکو مدیران مختلفی در رأس این شرکت قرار گرفته اند اما عمر دوره مدیریتی آنها حداکثر به یکسال نیز نرسیده است.

«علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل هلدینگ «هپکو» منصوب شد

«مهدی کلاته عربی» مدیرعامل شرکت «هپکو اراک» شد+سوابق

انتهای پیام/

,

پیش‌ از این مهدی کلاته عربی از اواخر مرداد ماه سال گذشته پس از استقرار سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده در این شرکت به عنوان مدیرعامل هپکو اراک معرفی شده بود اما وی چندی قبل به علت آنچه عدم وجود برنامه مشخص و منسجم برای تولید از سوی سهامدار عمده عنوان کرده بود از این سمت استعفا داد، قبل تر جمشید غلامی از اواسط سال ۹۸ در حدود یک سال مدیرعامل کارخانه هپکو اراک بود که مدیریت و نحوه‌ی عملکرد وی در این مجموعه مورد اعتراض شدید پرسنل این شرکت قرار داشت.

,

گفتنی است شرکت هپکو تجربه ی تلخ دو بار خصوصی سازی غیراصولی را در کارنامه دارد که باعث شد این شرکت از روزهای اوج خود فاصله بگیرد تا جایی که وضعیت آن در سال های اخیر با بحران مواجه شود، هر چند این خصوصی سازی بزرگترین ضربه را به هپکو زد اما نقش نا کارآمدی و ضعف مدیریتی در این بین به وضوح مشهود است.

,

در کنار مسائل ریز و درشتی که هپکو طی این سال ها با آن دست و پنجه نرم می کند عدم وجود ثبات مدیریتی نیز از جمله موضوعاتی است که این واحد عظیم صنعتی را در فائق آمدن بر چالش های پیش رو دچار ضعف می کند، در طول چند سال اخیر با وجود بحران های هپکو مدیران مختلفی در رأس این شرکت قرار گرفته اند اما عمر دوره مدیریتی آنها حداکثر به یکسال نیز نرسیده است.

,

«علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل هلدینگ «هپکو» منصوب شد

«مهدی کلاته عربی» مدیرعامل شرکت «هپکو اراک» شد+سوابق

,

«علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل هلدینگ «هپکو» منصوب شد

, «علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل هلدینگ «هپکو» منصوب شد,

«مهدی کلاته عربی» مدیرعامل شرکت «هپکو اراک» شد+سوابق

, «مهدی کلاته عربی» مدیرعامل شرکت «هپکو اراک» شد+سوابق,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه