رنگ بندی جدید شهرستان ها از ۱۷ تیر اعلام شد؛
افزایش شمار شهرستان های نارنجی استان مرکزی/ خمین همچنان قرمز است
بر اساس آخرین رنگ بندی شهرهای کشور که از ۱۷ تیرماه اعمال خواهد شد وضعیت اکثر شهرهای استان مرکزی در شرایط نارنجی و تنها دو شهرستان زرد و یک شهرستان قرمز است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ بر اساس آخرین رنگبندی شهرهای کشور در اپلیکیشن ماسک که از چهارشنبه ۱۷ تیرماه اعمال میشود شهرستان خمین همچنان در وضعیت قرمز، شهرستان های اراک، ساوه، خنداب، دلیجان، فراهان، شازند، محلات، تفرش و زرندیه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و تنها دو شهرستان آشتیان و کمیجان در وضعیت زرد هستند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,در این رنگ بندی ۱۵ مرکز استان و ۱۲۰ شهرستان کشور در وضعیت قرمز قرار دارند و با توجه به حجم بالای ترددها از مسیر استان مرکزی، شناسایی مواردی از کرونای دلتا در استان و افزایش موارد بستری خطر تغییر وضعیت اکثر شهرهای استان دور از انتظار نیست.
بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس در در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۸ نفر به علت حاد بودن بیماری در بیمارستان های استان بستری شدند.
همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی امروز از تأیید آزمایش ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا با سویه دلتا توسط آزمایشگاه مرجع تهران خبر داد.
گفتنی است بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا مسافرت از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای دیگر و ورود افراد غیر ساکن با خودروهای شخصی به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز ممنوع است و جریمه ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب ۱۰ و پنج میلیون ریال است.

انتهای پیام/
در این رنگ بندی ۱۵ مرکز استان و ۱۲۰ شهرستان کشور در وضعیت قرمز قرار دارند و با توجه به حجم بالای ترددها از مسیر استان مرکزی، شناسایی مواردی از کرونای دلتا در استان و افزایش موارد بستری خطر تغییر وضعیت اکثر شهرهای استان دور از انتظار نیست.
,بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس در در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۸ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۸ نفر به علت حاد بودن بیماری در بیمارستان های استان بستری شدند.
,همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی امروز از تأیید آزمایش ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا با سویه دلتا توسط آزمایشگاه مرجع تهران خبر داد.
,گفتنی است بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا مسافرت از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای دیگر و ورود افراد غیر ساکن با خودروهای شخصی به شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز ممنوع است و جریمه ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب ۱۰ و پنج میلیون ریال است.
,

, انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه