استاندار تهران:

ادارات استان تهران پنجشنبه ها تعطیل شد

ادارات استان تهران پنجشنبه ها تعطیل شد
استاندار تهران گفت: ادارات استان تهران تا پایان مردادماه پنجشنبه ها تعطیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی ملی و یا استانی مستقر در استان تهران، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی مستقر در استان تهران و کلیه نهادهای عمومی غیر دولتی و شهرداری‌های استان تهران بر اساس مصوبه امروز هیئت وزیران تا پایان مردادماه در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: این تصمیم با توجه به تداوم شرایط خاص جوی و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف برق اتخاذ شده است.
,
 
,
استاندار تهران گفت: بر همین اساس و طی تصمیمات اتخاذ شده در استانداری تهران ساعت فعالیت ادارات این استان تا پایان مرداد ماه از ساعت ۶:۳۰ صبح لغایت ۱۳:۳۰ است و در این بازه زمانی برای کاهش مصرف انرژی دمای سیستم‌های سرمایشی برای حداقل مصرف انرژی تنظیم شود و همچنین پس از ساعات اداری این وسایل خاموش شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه